Fredagsfest - vi har en Call of Duty: Modern Warfare II kod att ge bort!

Inga planer i helgen och inte sugen på att gå ut? Vi har fått en digital kopia av Call of Duty: Modern Warfare II till PC (värde 649 pixadores) som vi tycker att någon i bubblan är värd!

Denna kod kan bli din genom att lägga upp en bild på din gaming-rigg/kontorsplats eller vad du nu kan kalla det nedan. Jag och @Esse kommer kora en vinnare ikväll som får ett PM med koden så helgen är räddad.

2 gillningar

5 gillningar

Sitter och väntar på en kod🤠

3 gillningar

2 gillningar

Det hade varit grymt :heart:

2 gillningar

Är på resande fot så kan inte tabild på min rigg.
Men när man reser så är detta riggen :slight_smile:

Trådad kontroller?

Headset :slight_smile:

1 gillning

Är ju till 99,8 procent kontor och inte gaming som gäller här, men där står ett stationärt as under skrivbordet som det går att spela på! Kör ju med trådad kontroll såklart, kan man lira CoD med kontrollen nere i hörnet tror ni? :stuck_out_tongue:

Kan diskvalificera mig själv med att jag redan har planer för helgen, skall till Göteborg och dricka alldeles för många Guinness, så hinner ändå inte spela! :joy:

Help a brother out! Ensam med barnen som lägger sig kl 19. Sambon är inte hemma så man har äntligen tid att sätta sig ostört!
Vet inte vad jag ska kalla min hörna, inte nån premium youtubersetup iallafall :joy: (hade man haft stålar till det så hade jag haft råd att köpa spelet själv också :laughing:)
Trevlig helg på er!

3 gillningar

Grattis till vinsten! Juryns utlåtande är att kunna kombinera gaming med att snabbt och enkelt och med kvalité kunna ta sig en kopp kaffe är ett vinnande koncept.

Skickar koden direkt på PM!

5 gillningar

Tusen tack! Blir pangande i helgen :slight_smile:

1 gillning

Sextonåringen här hemma satsar här på att visa upp en autentisk spelhörna. Dator, skärm och bakterier som vid det här laget utvecklat ett eget politiskt system. :see_no_evil: Han skulle för övrigt bli väldigt glad för en kod och kanske till och med städa upp av ren lycka.

3 gillningar

Äntligen en man med lite smak!

1 gillning

1 gillning

Zelda!?

1 gillning

Det där är en autentisk spelhörna! När man ändå gjort en liten ansträngning för att stappla disken för att få plats

Kan man spela Zelda på Steamdeck? :open_mouth:

Jag undvek att få med hela skrivbordet, det som inte syns är, om möjligt, ännu värre. Han har till på Måndag att städa upp innan datorn ryker och det bara blir en *hörna."

3 gillningar