Frågor om Apple Watch

6 gillningar

Det var inte så farligt :slight_smile:

1 gillning

Snålar aldrig på batterier och laddare, både brandrisk och risk för dålig prestanda.

5 gillningar

ja e nöjd , 3000kr , för ett nytt utseende och lite längre batteritid, de väl de som e skillnaden haha

1 gillning

Den kostar ju 6k någonting längre upp i tråden, har den blivit billigare efter vägen? :sweat_smile:

haha , aa stämmer men ja sålde ju min 8a för drygt 3 tusen :innocent: , så …

Tack för alla svar. Blir väl tvungen att skaffa en Ultra 2. (Bu-fucking hu) :sweat_smile:

5 gillningar

It’s a struggle :joy:

har inte tänkt på detta förut , om ja byter namn på aw så bibehåller den namnet i aw appen tills ja stänger ner appen då byter den tillbaka till apple watch standard namn , men i hitta så ligger den kvar som de j döpt den till - e ni med ( säkert bugg kör inte beta )

1 gillning

Hur snabbt laddar den? Kan man ladda den på MagSafe?

1 gillning

har inte laddat än , får se i morgon :smiling_face:

1 gillning

Hur funkar den med din tatuering? Tänker på sensorerna.

1 gillning

mycket som inte funkar .. måste ha handledsavkänning av tyvär så spåra sömn betala med pay utan kod mm mm , har ja aldrig kunnat ta del av :wink:

1 gillning

Funkar det inte på moderna människor? :joy:

nepp haha ! men har hört nån här i bubblan som får de funka tror de beror hur de ser ut och vad för bläck

1 gillning

Kan tänka mig är det helfyllt gentemot lite diskret så kan det nog vara skillnad.

1 gillning

Jag har ställt in min Apple Watch 8 på att bara ladda till 80%, använder bara ca 30% per dag så finns ingen anledning att ladda fullt med tanke på det lilla batteriet. Dock laddar den till 100% ca 9/10 kvällar, någon som vet varför?

Du får fixa en genväg som löser biffen åt dig. Jag upplever dock att min Ultra2 vill ladda upp till 100% kanske var 10e laddning, men jag brukar ta bort den från laddaren vid kanske 90% då.

Hur lång garanti tog du på din?
Ser att 30 månader istället för 12 månader kostar 320kr extra

Det låter ju sjukt bra faktiskt, vad ingår i garantin?