Fotbolls-EM 2021

Alla matcher kommer att sändas i SVT och TV4. Det man får via C More är studio istället för reklam (när matcherna går på TV4) och eventuellt matcher i 4K (oklart än så länge).

För att se matcherna i TV4 via streaming krävs någon form av abonnemang på C More eller hos en en annan leverantör som har TV4 i sitt utbud. De kommer inte att sändas gratis i TV4 Play.

Tack för förtydligande. Drog inte ens in antennuttag i huset när vi byggde det så då blir det att skaffa det billigaste snikabonnemanget som finns för att kunna se TV4-matcherna :slight_smile:

Här är hela tablån för EM med kanaler/playtjänst:

2 gillningar

Har skapat en grupp på Copabet om ni vill vara med och tävla i vem som gissar EM bäst (endast äran står på spel):

https://www.copabet.com/groups/sportbubblan

Skicka meddelande till mig för att få lösenordet.

Eller Alla matcher kommer sändas i SVT eller TV4?

1 gillning

Korrekt! Alla matcher kommer att sändas på C More. Vill man göra det lätt för sig skaffar man C More.

1 gillning

Ska som vanligt ha ett EM-tips här på jobbet, körde vanligaste resultatet 1-0 eller 0-1 i alla matcherna efter odds på en spelsida. Tog en minut att tippa. Alla andra lägger timmar på det, jag brukar vinna ungefär vartannat mästerskap vi tippar här. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 gillning

Blir mascarponeglass till efterrätt dagen till ära. Heja Italien!

Frågan är om @Sevis väljer :it: pizza eller :tr: kebab i kväll (eller både och)?

2 gillningar

3D-grafiken med bollarna under invigningen. :flushed:

Är det Cmore Plus för 299 kr man måste skaffa för att kunna streama TV4-matcherna? Finns det inget billigare? :nerd_face:

1 gillning

Hyr ut mitt konto för 199kr/match annars! :wink::joy:

1 gillning

Antennkabel? En annan playtjänst som har TV4.

Tack, jag hör av mig om det blir aktuellt :crazy_face:

1 gillning

Inte bara Apple som plågar oss med U2.

Har ingen antennkablar i huset.

Borde inte denna funka?

Screenshot_20210611-205049

Bono!

Borde fungera eftersom man kan se TV4 med det paketet men jag är inte helt säker.

Om inte så drar de av tidigare paket från priset när man uppgraderar paketet.

Fick det inte att lira så uppgraderade paketet.

1 gillning

De har även det löjligt dyra paketet med UltraHD. Ser ut att vara tillräckligt bra bild ändå.

1 gillning