Första bilden från Amazons The Boys säsong 2

Från sajten:
https://teknikveckan.com/filmochserier/forsta-bilden-fran-amazons-the-boys-sasong-2/


image

Amazons något annorlunda superhjälteserier The Boys kommer få sig en säsong två. Inspelningen är redan igång och Eric Kripke som är skaparen bakom serien twittrade idag ut en bild.

A small token for #TheBoysTV fans. World's first pic of #Season2. As you can see, we're up to our old tricks. If you haven't seen, JOIN US. Streaming now on @PrimeVideo @TheBoysTV #TheBoys #SPN #SPNFamily #Timeless pic.twitter.com/3z29mVBfNl

— Eric Kripke (@therealKripke) August 10, 2019

Det är en serie där de med superkrafter inte är helylle eller rakt igenom onda utan mer korrumperade av makten de har utifrån sina krafter. Serien innehåller Karl Urban som Billy Butcher. Mannen som tillsammans med en grupp människor utan krafter ska bringa lite ordning i en värld i händerna på människor med superkrafter.

Serien hade premiär 26 juli och är baserad på böckerna av Garth Ennis och Darick Robertson. Första säsongen var på åtta avsnitt och säsong 2 kommer först 2020.

via: deadline

Första säsongen var bra, kanske lite uttjatat koncept mot slutet

En bild alltså. Stoppa pressarna!:joy::stuck_out_tongue_winking_eye::heart_eyes:

Ohh, we got ourself a The Boys-hater over here!

Nej. Har inte sett den ännu men skall göra det i veckan om jag får tid. Har ju fått bra recensioner. Även om jag alltid skeptisk när det gäller superhjältefilmer/serier.

1 gillning

Problemet är ju att @Marcus_Attefors gillade den - det brukar betyda att det inte är något för mig.

Å andra sidan faller det inte alltid ut så - han hatade på Another Life och då tänkte jag att det blir en kanonserie men fy tusan vad dålig den var!

Håller med @Marcus_Attefors att det är en bra serie. Ingen Hallmark stämpel på den inte med utstuderat våld och sex :slight_smile:

Jag är ju inte mycket för superhjätefilmer och serier så han kan nog gilla den!

Men jag älskar den, det borde ge den en stjärna i din bok

Ja jag har lite mixade känslor här och nu.