Formel 1-VM 2025

Drive to Survive släpps imorgon. :slight_smile:

3 gillningar

4 x pengarna på Max var alldeles för bra för att inte spela på :grinning:

2 gillningar

Du skulle ha spelat på HAM. 7,5x pengarna. Känner på mig att detta blir ferraris säsong. :ok_hand:

Intressant att Lando har lägre odds än Max ändå.

Kan inte riktigt spela mot Mclaren men kanske skulle sätta en spänn på Piastri till 7.50...

1 gillning

Äntligen!

Då ska vi får lite svar på formen. Är Mclaren verkligen så bra det såg ut på testerna? Har Ferrari och Mercedes gått om Red Bull? Är Williams med i mittfältet? Hur går det för alla rookies?

Men såg att det skulle vara regnigt i Melbourne så kanske får vi inga svar alls...

Ska regna mer eller mindre hela helgen.

1 gillning

Lördagen ser ganska torr ut men 90% chans för regn på söndagen.

2 gillningar

Går fort i väder. :smiley:
Blir en spännande söndag.

2 gillningar

Hur planerar ni att titta med tanke på de okristliga tiderna? Jag tänker att jag skippar träningarna sen sover jag tills jag vaknar på lördag och kollar en replay på kvalet. Sedan sätter jag klockan tidigt på söndag morgon och kollar live.

Australien är ju klassisk som öppningsrace men egentligen lite underligt med tanke på att F1 är primärt en europeisk sport.

För egen del är det rätt ok dock. Orkar nog inte stanna uppe på fredagkväll (kval 01:00 min tid), för jag är gammal. Sen är racet vid midnatt på lördag så det ska jag nog klara att hålla mig vaken till :stuck_out_tongue_winking_eye:

Kval och race för F1 och F2.

5 rookies, en Stroll och regn…kan bli spännande

2 gillningar

FP1 i bakgrunden på jobbet. Säsongen är igång!

2 gillningar

LEC snabbast på banan i FP2 :partying_face:

När det gäller racet på söndag så sätter jag på det från början så fort jag vaknat av mig själv. Brukar bli vid 7-8 tiden på söndagar.

Det är en sak jag verkligen uppskattar med att betala för Viaplay. Att man kan starta sändningen från start när man vill. Man får bara undvika live tajming och sociala medier en stund :wink:

1 gillning

Tror det kommer stå mellan Ferrari och McLaren i går.

Jag hoppas det. Det vore så jäkla kul om vi fick se en mästare i rött igen. 2007 var väldigt länge sedan nu. Inte för att jag är något Hamilton fan, men om han nu skulle kliva in som ny i Ferrari och bli världsmästare direkt, då är han GOAT i min bok.

Ser hellre papaya längt upp, men så länge RedBull inte tar det så är jag nöjd :wink:

Bra kval av Dino, startar P5 i båda racen. :slight_smile:

2 gillningar