Flashback Forever

Vad tror ni tjejerna skulle diskutera i sin pod om dom hittade vårat lilla forum? Nu är det ju såklart inte som flashback men dom tar ju faktiskt saker ifrån Reddit och andra forum ibland.

Eller finns det ens något att prata om? Vi kanske är för tråkiga? :joy:

Hade aldrig hört talas om den podden tidigare. Ifall de har som grej att dyka i den kloak som Flashback kan vara blir jag skeptisk. Vad är deras vinkling? Skvaller? Konspirationsteorier?

Dom grottar ner sig i allt, verkligen en bra humorpodd.

Teknikveckan är så långt ifrån flashback och familjeliv man kan komma, tur är väl det! :grinning:

2 gillningar

Haha jaa väldigt långt ifrån!
Men tanken slog mig påväg hem ifrån jobbet, lyssnar på poddar när jag kör bil.

Typ överanvändning av vaniljsås och duschhäng kanske. :joy:

Uppenbarligen en dum tankeställning ändå för verkar inte vara någon som lyssnar på den här haha.

1 gillning

Dom kan nog hitta något och göra humor på, kanske Vad gör du just nu tråden?

Ja dom hittar nog inga recept på knullpasta kanske.
Men vad gör du nu innehåller säkert guldklimpar . :thinking:

Inte lyssnat på podden men du borde tipsa dem att testa golvbrunnen i duschen om inte annat!

Näst bästa podden :slight_smile:

Såg showen live, hade böglyfts-kalendern och även en Åh, semester! Ha! Hur mår du?-keps som jag bär en dag om året (gissa vilken)

Och Patreon sedan september 2020 :slight_smile:

Men OT, jag har inget att tillföra till diskussionsämnet

2 gillningar

Om några år så kommer podden Teknikbubblan Forever. Då kommer en adventskalender med @Marcus_Attefors sittande på duschbrunnen.

Grymt ju. :smile:
Jag menar, i värsta fall kan man ju bara diskutera podden i sig ju.

Helt klart en av de bästa poddarna, tycker det är kul att tjejer för en gångs skull får vara roliga haha.

Har tappat mig litegrann i mitten någonstans, lyssnade varje vecka i början men sen tappade jag det helt så nu lyssnar jag på ströavsnitt och försöker komma ikapp haha.

Ifall det inte gör ett avsnitt om Flashbacktråden av han om fick panik efter att han hade rakat sitt rövhår blir jag besviken. Han upplevde att hans svett rörde sig onaturligt ner mellan skinkorna efteråt.

1 gillning

Har dom inte redan gjort det? Känner igen det nämligen

Jag har ingen aning. Eftersom jag har extremt svårt för stuket i kommersiell radio där programledarna försöker vara roliga och skrattar och har sig, den här podden faller in i den kategorin och skvaller så tänker jag inte lyssna nå mer än den brottstycken som jag lyssnat på under dagen.

Kanske detta?
Inte lyssnat på det än dock uppenbarligen.