Flams och trams

Vad talar du om nu? Uppdatering av arkitekturen?
Den måste ju göras manuellt från en enhet, ingen hubb.

Vad jag talar om nu? Ja till att börja med så kan du läsa vad jag svarade på. Att jag tolkade att TS trodde att uppdatering skulle göras på varje enhet.
Inte för att dumförklara TS men troligt så har han uppdaterat till den nya arkitekturen utan att veta att han gjorde det eller förstod vad det innebar.

@anon29666066 Du skrev :

”Uppdatering av Homekit är inte en individuell uppdatering för varje enhet. Utan den sker på den enhet som agerar hub.”

Det tolkade jag som att själva uppdateringen av arkitekturen skulle utföras på den enheten som agerar hub, ingen annan. Menade du inte så, då kan vi skippa det.

För övrigt kan du ju hålla lite högre nivå och acceptans mot någon som du bevisligen ser har problem med detta.

Har du problem med min ”nivå” så kan du bara scrolla vidare. :+1:

Nej, @CekariYHF har inte gjort något för att förtjäna din låga nivå och härskarteknik.

1 gillning

Priset för citrus är för de som kan uttala Ramlösa rätt :wink:

1 gillning

Det uttalas med två m men stavas med ett.

2 gillningar

Jajamän :slightly_smiling_face:

Japp, som man även ska uttala Ramberget. Och Rambo.

2 gillningar

Det där är ju inte Norrköpingska..:face_with_monocle:.
Ramlösa uttalas med ett m och kex med k. Så det så..:blush:

6 gillningar

Exakt så!

1 gillning

You Are Wrong GIF by Anupam Kher

1 gillning

Go Away Reaction GIF

2 gillningar

Helvete vad nollåttorna är ute och cyklar.

Move It Lets Go GIF by FeddyFastRacing

2 gillningar

Damcykel har jag för mig att det heter :blush:

1 gillning

Man ramar in en tavla och man ramma in i en bil. :joy::joy::joy: Gör man tvärtom, jag då är man från Stockholm. :joy::joy:

1 gillning

Ingen civilicerad stockholmare eller stadsbo som gjort den. Alla vet att man står på höger sida och går på vänster sida i rulltrappan.:sunglasses:

@Zop Städar du lite i tråden?

Lika bra att städa hela tråden då!:wink::joy: