Flams och trams

Tyvärr kan jag inte följa med då. Har sett Håkan Hellström live flera gånger och tycker att han är en fantastisk liveartist, precis som bob hund som jag uppskattar live men aldrig lyssnar på annars.

1 gillning

Ja, alla lider väl i mitt sällskap. Fy fan.

1 gillning

Har också hört Håkan live och det märkliga är att han sjunger mycket bättre då än på skiva. Mycket märkligt.

1 gillning

Ärligt talat så såg jag typ 10 minuter på någon spelning som visades på SVT. Hann tänka att jag förstår att folk vill se honom live :ok_hand:

1 gillning

Haha, länge sedan man såg Yrrol nu :joy:

Nu blev ju detta inlägg flyttat av @Zop till denna tråd och då blir andemeningen i det helt fel då det inte alls handlar om denna tråd. Så jag raderar det ovanför denna rad.

Ja det tycker jag. Har fått många bra tips på filmer och serier i sådana här trådar som jag annars aldrig skulle hittat på egen hand.

2 gillningar

Jo, men det finns ju andra trådar om just filmer och serier, som folk gillar eller inte.

Ja men nu frågar han specifikt om Apple TV+ vad andra rekommenderar. Nu har t.o.m en moderator svarat i tråden så dess existensberättigande är bortom tvivel.

1 gillning

Kan tro du vunnit på lotto när det hamstras till Edlingskas hemmet. Hur mycket går i retur?

1 gillning

Inget :stuck_out_tongue:

Än… 14 dagar om man handlar på distans… :wink:

Har @Randomdude ägt något så pass länge?

Tror det snabbaste beslutet @Randomdude tog var 2003 när han valde mellan stark eller mild sås på kebaben. Tog bara en månad.

2 gillningar

@BlackSmp Fan har vi finbesök i bubblan idag? :joy::joy:

1 gillning

Jag tänkte just det. Vi har delvis en förmåga att dyka upp i gemensamma forum sedan klocktiden :slight_smile:

Kopplingen till klocka är mer tydligt i ditt nick än i mitt men det finns där sedan den tiden (Black SMP = Black SeaMaster Professional). Trodde inte att det skulle sitta så hårt...

5 gillningar

Lång & trogen vänskap. :joy::joy:

1 gillning

Och jag har alltid utläst det som ”Blacksimp” :joy::wink:

6 gillningar

Du är inte ensam
Image

Har du en sådan här? :joy::joy::joy:

fotbollsfatolj-for-barn-varberg-6383797

1 gillning