Finns det någon seriös prognos på iPhone 12 släppet?

Är det Oktober som gäller tror ni?

Sent oktober för 12/12 Plus och mitten/sent november för 12 Pro/12 Pro Max är det som verkar mest troligt just för tillfället.

1 gillning

Inget är seriöst förens Apple har sagt sitt.

4 gillningar

Men skall vi killgissa så tror jag också det lutar åt det som @iDrewn skriver.

1 gillning

Här spekulerar vi inte, fakta mannen Severyd skulle aldrig gissa. :joy::joy::joy::joy:

Word! :rofl:

1 gillning

Nä, det är ju såklart sant.

Tyvärr tror jag du har rätt…för jävla tradit. Inte att du har rätt men att det sannolikt blir så sent.

1 gillning

Förutom ny snabbare processor, vad är nyheterna enligt rykten?

The best iPhone ever med 7 nya animojis.

Utöver fyrkantig design så är det väl mest lite småförbättringar.
Allt kul som vi blev “lovade” tidigare i år har ju trillat bort allt eftersom.

Jag har helt missat splittad premiär. Är det dina tankar eller har fler varit inne på det?

Är det så är det ju tråkigt. Att Notchen försvinner / ändras med ny design nästa år var väl troligt men jag har inte följt årets rykten direkt mer än 4 modeller

Hittade denna och där sägs det släpp några veckor senare än 2019, blir det oktober?

Jag kan länka några fler som påstår det när jag kommer till jobbet.

Vi börjar med Jon Prosser, som har ca 80% trackrecord på sina leaks och 100% på sina datum (än så länge)

Sen har vi en relativt ny spelare som haft en del saker rätt på sistone

Det är dom jag hittar just nu, orkar inte leta efter fler nu. Men googlar du eller kollar några videos på tuben så ser du att det är så det låter just nu.
Och för att klargöra så är det ju bara RYKTEN, ingen vet ju säkert innan Apple själva har presenterat något.

1 gillning