Tips på filmer och serier (2021)

Lite smått och gott :slightly_smiling_face:

Shooter
https://www.netflix.com/title/80109194?s=a&trkid=13747225&t=cp

Jag tror du skulle gilla Älska mig på Viaplay! Älska mig - Säsong 1 - Avsnitt 6 - TV-serier online - Viaplay
Hej! Jag tittar på Season 01. Spana in den nu på Prime Video! Al Bundy i Married with children
https://app.primevideo.com/detail?gti=amzn1.dv.gti.32b1c569-bb15-1fc5-7025-476e6d5d478b&ref_=atv_dp_share_seas&r=webScreenshot_20200403-173546_HBO

Edit
Otroligt att HBO (på Android) inte har en dela funktion

2 gillningar

Började kolla på The outsider igår med sambon.
Hittills jäkligt bra :ok_hand:
Tyvärr på HBO Nordic dock.

3 gillningar

Måste även tipsa om Falsk identitet (Le Bureau des Légendes). Fransk spionserie. Som Homeland fast bättre. Kul att se något som inte är producerat i staterna som omväxling. Samtliga säsonger finns på SVT play

Om man vill se supermys-komedi finns ju Parks and recreation. Har sett om hela serien två gånger. Verkar finnas på HBO Nordic.

2 gillningar

WestWorld är en serie som bara blir bättre och bättre.

Och första avsnittet av Tales from the loop lovar verkligen gott. Många sköna svenskreferenser. :slight_smile:

2 gillningar

»High Maintenance« på HBO Nordic.

3 gillningar

Avsnitt 4 av West World var Top Notch. :ok_hand:t3:

2 gillningar

Kollar på McMaffia nu på Amazon Prime.
Grymt bra!

2 gillningar

Såg den danska serien DNA på Svt Play, riktigt bra och välgjord med spännande och starka avsnitt. Rekommenderas!

2 gillningar

What we do in the shadows, HBO.
Säsong två har precis släppts två avsnitt av :ok_hand:

2 gillningar

Beforeigners. Grymt bra serie. Hoppas att det dröjer alltför länge innan säsong 2 kommer.

1 gillning

Åh, tack för påminnelsen! :+1:t3:

Parasite

3 gillningar

Grymt bra film. Såg den på bio när den gick.

Tyckte den va sådär asså…man ville ju se mer bara för att få reda på vad fasiken som pågick, men ganska medelmåtta :slight_smile:

Mrs America på HBO :ok_hand:

1 gillning

Såg Knives out förra veckan. Helt klart sevärd :ok_hand:

3 gillningar

Jag kan bara instämma. En av de bättre hyrfilmerna på Apple TV den senaste tiden.

1 gillning

Exit (SVTplay)
Ozark (Netflix)

“Take every wave” på svt play
Närgånget porträtt av surflegenden Laird Hamilton

1 gillning

Har någon nämnt “Treadstone” på Amazone? Jag såg de tre första avsnitten i går kväll. Mycket lovande start.

1 gillning