Familjedelning Apple Music hjälp

Blir tokig här efter pillande med familjedelning.
Skaffade Apple Music familj för att dela med sambon och hennes barn.
Funkade finemang tills idag!

Försvann helt plötsligt från sambon och hon frågas hela tiden att teckna för att spela en låt.
Råkade starta ett tre månader gratis singel-abonnemang åt henne nu med men samtidigt står det att hon har familjedelning i iCloud-inställningar.

Sånt här gör mig galen och var ju inte anledningen att jag valde Apple och ”it just works”!

Låter som backend på den - dvs Apple Support som får avaktivera något - jag hade valt iCloud Support och sedan familjedelning och sedan “kontakta”: Get Support

vänligen
/Peter

1 gillning

Jag får väl försöka även om jag aldrig tar kontakt med dom.
Ingen chat tråkigt nog heller men får ringa.
Tack iaf

Är inne på ”senior-avdelningen” nu och försöker :joy:
Den svenska supporten gav upp…
Får hoppas att någon kan förmedla krånglet vidare så Apple lär sig att förenkla sånt här…

Fint att de i alla fall har en support som går att få tag på - många av de där bolagen är ju helt omöjliga annars.

Jag önskar dig (Och Apple) lycka till :slight_smile:

Jo smidiga grejer de använder med.
Skärmdelning direkt till supporten från min iPhone bl a.

Dom gav upp tills imorrn så får väl se då när hennes abonnemang upphört…