Få Airpods stanna i örat

Hej,

Har haft två uppsättningar Airpods men alltid slutat med jag sålt dom då dom trillar ur öronen.

Jag gillar dom skarpt och tänkte nu kolla om någon har en lösning.

Mvh

Jag har samma problem, trånga örongångar, finns inget som sitter bra utan båge bakom örat. Så tips är välkommet här också.

Lim :wink:

2 gillningar

Om jag har!

2 gillningar

Funkar det mycket bra? Hur mycket syns modden utåt?

Funkar sinnesjukt bra faktiskt, köpte 50 kuddar på eBay för 20 spänn. Inga problem med att stänga locket med dem på heller.

1 gillning

Och syns inte utåt

1 gillning

Kan man köpa färdiga tro?

Inte sett faktiskt men det är verkligen busenkelt! Bara att dra på kuddarna, rita upp vsr alla sensorer och sådant är, värma upp en nål med en tändare och bränna hål där man tidigare gjort markeringarna (ta av kuddarna innan du bränner).

Tog nog max fem minuter för mig att fixa. Finns ju kuddar att köpa i Sverige också om du inte pallar att vänta på leverans från eBay :slight_smile:

Ah, trodde först man körde in tuschpennan mellan öronen och limma fast podsen på var sida :wink:

1 gillning

Tycker ni borde skaffa nya öron istället :slight_smile:

Finns ju hur mycket som helst på eBay eller någon annan liknande sida…

1 gillning

Köpt sådana där och jag kan inte stänga caset :frowning:

Va? :joy::rofl:

1 gillning

Kommer med nästa Air Pods… anpassade öron att plutta dit :wink:

1 gillning

https://www.iphonebutiken.se/elago-airpods-secure-fit--13212.html

2 gillningar

Dom såg fina ut, dock blev man ju nästan sugen vänta på v3 som det börjat ryktas om.

1 gillning

Måste var av bra kvalitet, för tycker dom var väl dyra, men såg fina ut och med valet att ha olika färger på höger-vänster.

1 gillning

Har dom inte själv, har bara sätt dom finns… tror dom kan va bra!

Vinstmarginal på 99,9% =)

1 gillning