Expresskollektivtrafikskort SL?

Är det korrekt att SL inte har stöd för expresskollektivtrafikskort?

Det är korrekt!

1 gillning

1900-tal… :confounded:

Lite som att inte ha en airfryer. :joy::joy::joy:

2 gillningar

Det här kommer nu låter som en påhittade historia. Men i helgen var dotterns sambo som är kock på högre nivåer hemma hos oss. Jag frågade om hur man bäst tillagar en specifik rätt. Han säger då - köp en Airfryer…:flushed::rage::sweat_smile:

5 gillningar

Sen gammalt.

1 gillning

Hör man saker från rätt håll är det bara att vika sig. :joy::joy::joy:

Han fick såklart presentera en alternativ lösning…:sunglasses::sweat_smile:

Nu måste du ju också berätta vilken rätt det var :innocent:

Inte så spännande, men en utmaning jag ännu inte fått till. Hur tillreda något så simpelt som helstekt kött i ugn med Pommes? Köttet hinner bli för svalt under tiden ugnen ska upp i temp och sedan få pommes färdiga. Bästa jag testat är folie och handukar. Men det vill sig inte.

Dotterns sambo var inne på att det är det bästa sättet. Alternativet är att ställa in köttet på slutet och få i lite mer värme. Eller köpa en…:man_shrugging: Ja du vet vad… Det skulle dessutom ge det bästa resultatet…:man_shrugging::man_shrugging: Letar vidare…:sunglasses:

Men då kan jag glädja dig med att just detta du beskriver med den omöjliga ekvationen är skälet till att jag köpte en airfryer. Detta trots att jag så häftigt och länge vägrade att ens överväga den gimmicken. Men det var så värt det! Fick ödmjukt backa inför vännerna och erkänna att de hade helt rätt :sweat_smile:

1 gillning

Få ut honom ur familjen!!!

1 gillning

När kommer din recension om popcornskålen? :joy::innocent:

1 gillning

just fan. Har inte beställt den ännu.

Skriv ut en. :joy::joy:

1 gillning

Haha bra idé. Jag skickar en låda öl!

2 gillningar