Europa League 2024/2025

Bruno..:red_circle::sob::red_circle::sob:

Vid nästa anställning jag gör ska jag fokusera på att hitta en United-supporter som fortfarande är vid sina sinnens full bruk. Ett sådant psyke kan man bara inte missa.

Maguire, alltid älskad. Vad skulle vi göra utan denna gigant?

Dags för Kalle Ankacupen igen. Men jag är glad att United är i europaspel. Nu ska vi vinna en match också… PAOK borde vi kunna slå. 3-1 säger jag.

Hold your horses. Det är fortfarande United vi pratar om :sweat_smile:

1 gillning

Men du märkte min försiktighet ändå? Men jag tror på minst 3-1.

1 gillning

Blir nog X som vanligt.

1 gillning

Visste inte att pool spelade? :wink:

Vi har väl bara ett X denna säsong?..

Jag är rädd för det men tror ändå på seger ikväll. Jag menar ett grekiskt lag….

1 gillning

Vi är bättre på varje position och som lag. Ändå är det något i vår offensiv som inte klickar.

Andra halvlek första anfallet. Man tänker att de aldrig har tränat anfall tillsammans.

Så ja..:muscle:

Det gick ju vägen till slut. 2-0 men inget ordnat anfallsspel. Målen är mer en enskild spelares prestation och så är det ju i fotboll ibland. Problemet är om det inte finns något tänkt anfallsspel utan man är beroende av att någon där framme hittar på något på egen hand.

Då var det dags igen. Norska Bodö/Glimt har fått äran att åka till Manchester. En mars vi normalt ska vinna med 4-0. Minst.

Men det roliga som Unitedsupporter är nu att följa Amorims utveckling av laget. Men idag roterad elva.

Nu leder Norrmännen..:man_shrugging:

Tyvärr leder Tottenham också. Men det är inte helt oväntat med tanke på hur usla Roma har varit den senaste tiden.

1 gillning

Vi lyckades i alla fall gå upp till lika innan paus.

Såja.

Det gick ju bra till slut. Vi vann med ett mål över något som beskrivas som ett Allsvenskt lag som dessutom hade en viss press i slutet... Men jag är positiv, jag ser vad Amorim försöker åstadkomma och jag tror vi kan nå dit men vi saknar en eller två spelare för att nå den nivån med enbart näsa över vattnet. Ska vi fullt ut nå dit krävs nog ytterligare lite till...