Etui/skal till AirPods Pro?

Säljer Apple laddningsetui/skal till AirPods Pro? Hittar bara till vanliga AirPods.

Inte sett denna sida?
https://support.apple.com/sv-se/airpods/repair/service#damage

1 gillning

Dit hade jag inte hittat. Men klickar man lite på den sidan verkar det bara finnas skal till vanliga AirPods. Står i chattkö nu.

Måste det vara just Apple? :hugs:

En variant från Kjelle:

Eller denna, extremt ful…men Air tag

I första hand ja helst, men man måste ju vara flexibel i det moderna samhället. Känns surt att köpa nya lurar efter några månader.

Edit: han till hand

1 gillning

I första hon eller hen då? :joy:

1 gillning

OJ! helt sjukt vad case det finns på eBay… :exploding_head:

De från Kjell är bara fodral till fodralet. De senare är ju fula som stryk men intressanta. Lite försiktig med att köpa elprylar som är lite B dock. Ska kolla upp dem.

Men så gulligt. Som ett litet husdjur i fickan…

Håller helt med. Men vänta, du vill ha skydd till själva AirPodsen i sig?

Ser att de med AirTag verkar helt amatörmässiga. Är det ens laddningsfodral eller ett skal till skalet? Får kolla vidare

verkligen

Japp. Laddningsetuiet/skalet.

Ok! Blev lite lost där bara,

Jag hade ett liquid silicon case till mina, bra grepp. Innan hunden slaktade både skalet och fodralet.

Via supporten kan man beställa ett skal(alltså det skal som man stoppar ned lurarna i och där de laddas) till en kostnad av lite drygt 1300.

Jag köpte en hörlur eftersom hunden tuggade sönder den på MacForum för 900:- :grimacing:

Men blir inte riktigt klok på denna tråd. Är det själva caset du behöver eller ett skal till caset. :nerd_face:

1 gillning

Caset som Apple kallar skal på svenska. Laddningsskal, laddningscase… :grin:

2 gillningar

Beställt via Apple(supporten) 1352,63 riksdaler… :man_shrugging:

2 gillningar