Ersättningslur AirPods Pro eller nya?

Jag behöver hjälp... Jag har tappat en lur till mina AirPods Pro och har väntat med att ta tag i det till jag skulle se om det kom någon uppdatering. Och det gjorde det ju..:smiley:

Men vad är en klok och bra affär? Köpa en ersättningslur för cirka 1100 eller ett par nya för 3300? Man kan ju säga att ett par nya bara kostar 2200 i mitt läge, men det ligger ju ett mått av självbedrägeri i det resonemanget..:sunglasses:

Jag använder dem mest när jag sitter hemma och lyssnar på poddar och familjen kollar på TV eller lyssnar samt i kollektivtrafiken och till Teams ibland. Vill jag lyssna seriöst på musik använder jag AirPod Max.

Så en ersättningslur för 1100 eller helt nya för 3300? Hur skulle ni resonera?

Är du nöjd så är det väl vettigt att gå på det billigare alternativet, om du inte är lagd så att du kommer att gräma dig över din snålhet att du inte har den lite bättre och uppdaterade modellen.:sunglasses:

3 gillningar

Jag skulle vägt in batterihälsan i ekvationen, men du kanske inte använt den du har kvar så mycket?

I min värld skulle jag aldrig valt den nu gamla ettan (hela paketet) utan gått på nya tvåan. :crazy_face:

1 gillning