Finns det något vettigt och bra alternativ till AirPods?
Lite stora tycker jag.
Kanske det, men sitter bra och framförallt… 9h batteri!
Det beror på vad du menar med bra och vettigt…
Vad är det du vill ändra på, vad är dåligt med AirPods, vilka finesser saknar du?
Helt trådlösa , samma size hör av er om ni hittar nå bättre ja e på för ett byte nu … pris spelar ingen roll el ska man vänta på gen 3-4 kanske
Inte nu igen Den här historien har vi redan hört…
Vad vill du ha?
Vill du ha bättre bas och tryck så är ju in-ear med gummi enda alternativet om det ska vara minimal storlek.
Dock hatar jag det för det får mig att känna mig som jag har öroninflammation eller sitter på flyget.
Jag har MFi-öron.
Vill du ha billigare finns ju aliexpress iw14s som är en kina-kopia som fångat det mesta, till och med den lilla animationen på iPhonen när man öppnar laddetuiet.
Köpte en för skojs skull och får den om nån vecka.
Kanske använder dom när jag är i utsatt miljö och vill spara på mina AirPods.
Urbanista kanske?
Jamen
Ja vill ha bättre , bättre allt, har provat ”de mesta” jAbra bose beo samsung kan göra listan lång , AirPods sitter helt enkelt bäst gos mig , men ja e inte helt nöjd
Lägg ner, du har dem du behöver…
Jomenändå
Har beställt ett par AirPod iaf. Får vi se vad de går för.
Nej det gör det inte.
Gjorde du rätt i !
Iofs inte trådlösa. Men om nu priset inte spelar någon roll
Har provat föregångaren till dessa dör 16 lax … o visst e som bra !!! Men vill ha dom lika smidiga som airpod sen … , ja har både bose o Sony ( när ja vill spela högt ) men de i samma smidiga format ja söker
Har provat det här i en månad snart. Kanonbra. Bättre ljud och bas än mina original Hörlurar med sladd från Apple.
Runt 300:-
Oki i10 har ja inte provat faktiskt … men x antal andra kopior
Alla dessa kopior alltså…