En gång för alla - hur stoppa U2?

Nu går skam på torra land. Nu har U2 dykt upp i min HomePod Mini…:worried:. Hur är det möjligt? Jag tyckte jag såg en liten Apple Music-logga när det flämtade till på hemskärmen/notiscentret. Nu har jag raderat den appen. Det spelas dock fortfarande U2 här som om jag betalt för en livstids musikupplevelse. Men vart kommer denna dj_vla musik ifrån nu? I bilen har jag aldrig helt lyckats lösa det. Jag vet inte om det är när jag byter bil, telefon eller iOS som det kommer tillbaka, men tillbaka kommer de…

Nu är de alltså och stökar runt i min Mini. Hur då? Varför? Och sist men inte minst, hur får jag bort det…?

Det är ju min iPhone som har denna djävulens musik i sig, men var då? Vad är det här…? :man_shrugging::rage:

Ps. Jag är en gamal U2 fan. Älskar framförallt de 4 skivor som kom fram till och med 1983, även om jag gillar de senare också. Men jag gillar vatten också, men det innebär inte att jag vare sig vill få en droppe i huvudet med viss regelbundenhet eller få en handduk över ansiktet och sedan två liter hällt i ansiktet.

  1. Öppna Musik
  2. Gå till Bibliotek
  3. Håll inne fingret på U2-albumet
  4. Välj Radera från biblioteket

Det tar stopp direkt, Musik? Var menar du att jag kan hitta det? Om jag söker på det kommer det upp som under inställningar men där hittar jag ingen Musik.

Du har ju raderat appen. Då blir det svårt. Installera den och radera albumet från biblioteket.

1 gillning

Tack, då har vi testat det.

1 gillning

Apple brukar inte hålla på med aprilskämt men ett nytt U2-album på torsdag skulle vara roligt.

2 gillningar

Apples och U2 samarbete visar att gränden mellan genialitet och galenskap är hårfin… Mkt lätt att gå över gränsen är man är på de nivåerna…:sunglasses:

3 gillningar