eMac och iMac

Jag har ett gäng gamla eMacar och några iMacar 10+ år gamla.

Innan jag slänger ut dessa på diverse marknadsställen tänkte jag kolla om det finns något intresse här? Tänkte 100,- för eMacarna och 500,- för iMacarna. Finns inte tangentbord till allt heller ska sägas.

Hör av er annars hamnar de på Blocket och Marketplace-tippen.

:robot:

eMac var helt klart en underskattad produkt – så även dess fläktljud.

2 gillningar

Jag gillade eMacen ändå. 17" platt CRT, hade allt inkl WiFi (tillvalskort). Mycket maskin för pengarna!
Men som du säger, fläkten var lite… tråkig. :crazy_face:

eMacarna kommer att slängas om ingen vill ha dem, eller tipsar om något ställe man kan skänka dem till.
:frowning:

Du ska inte testa tradera då? Lär ju garanterat vara någon som vill ha dem?

Det kan jag ju prova iofs. Har haft de på eBay några dagar, men intresset är noll. Vilket troligen beror på att frakten blir helt sinnessjuk…

1 gillning

En maskin skänktes via Tradera, och sedan fick jag tips på en FB-grupp, där de två resterande nu väntar på att deras nya ägare ska hämta dem.
Skönt att slippa slänga. :slight_smile:

Kolla denna gruppen om ni vill hitta eller sälja gamla IT-prylar:

1 gillning

Är det någon som kan förklara varför förhandsvisningen av Facebook-länken är på ryska (eller vad det nu är för språk)?

:thinking::joy:

Teknikveckan har kanske hittat billig serverdrift i Ryssland. :wink: Har sett länkar till Netflix på tyska här tidigare också.

@Jite

1 gillning

Servrarna ligger i Tyskland, så tyska kan man ju förklara med det, dom kyrilliska bokstäverna är däremot något jag verkligen undrar över, lol...

1 gillning