EM-kval 2023/2024

Härligt att Ukraina precis tog ledningen mot England.

Kul att kylskåpet Maguire fortfarande är startspelare för England.

2 gillningar

3-0 var det ja, då blir det inte mer nu? :stuck_out_tongue:

1 gillning

Jag stänger av och lever med att det blev 3-0..:crazy_face::sweat_smile:

2 gillningar

Drick vin! Det är toppen!

1 gillning

Sonen studsade i hoppborg hos IOGT-NTO på marknaden i dag. Skål! :wine_glass:

3 gillningar

Skönt med en rejäl vinst.

1 gillning

Jag hade en äldre släkting som var otroligt ideologisk. Bl.a. var hon ”troende” nykterist och hon tvingade sin man att bli det samma. En dag var de på firandet av nykterhetens dag i IOGT:s namn och hennes man fick solsting. Han började raggla och snubbla vilket gjorde att han såg berusad ut.

Varje gång släkten träffades de kommande 20-30 åren pratade hon om den händelsen och hur mycket hon hade skämts..:sunglasses::sweat_smile:

1 gillning

Riktigt kul att se Ken Sema i startelvan och på gott spelhumör :star_struck:

1 gillning

Där kan man prata om genombrott i landslaget. Så himla kul. Jag hade "glömt bort" honom. Vet när han var i Norrköping och Janne Andersson inte ville förlänga eller permanenta hans kontrakt. Jag tror det var så i alla fall. Men sedan har jag knappt tänkt på honom.

1 gillning

Var det bara en one-hit-wonder eller har något positivt faktiskt hänt med landslaget? Känns ju som att landslaget på senare tid varit lika bra på fotboll som afrikanska länder är på ishockey.

Svagt motstånd + att några spelare presterade över den nivå svenska spelare presterat på under några år.

1 gillning

Kan bara laget ta med känslan till nästa match hemma mot Österrike så kan det gå. Underverk på plan har hänt förr :slight_smile:

2 gillningar

Riktigt bra första halvlek tycker jag, segt som fan att inte få med sig något mål bara..

1 gillning

Där var EM kört.

0-2 nu. Orkar inte titta på katastrofen

Vilket mörker.

1 gillning

Kolsvart ute.

1 gillning

6 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Vänskapsmatcher i fotboll