Elsparkcyklar och spandexraketer

Perfekt cykelavstånd. + lite vardagsmotion

1 gillning

Jag kan hålla med dig får varva lite mellan scooter och cykel. Är ju en del att man tycker det är en rolig/smidig grej också.

Tycker cykla är bland det tråkigaste som finns, går faktiskt hellre haha. Tycker man kan ta scootern med gott samvete och sen kan man ta en frisk promenad på lunchen eller ett träningspass efter jobbet istället så slipper man trampa på den där antika pedalmaskinen!

1 gillning

Ja cykla är inte så roligt det kan jag hålla med om. Har gjort det x antal år till jobbet nu men absolut vissa dagar kan jag ta den om jag vet att jag kanske inte kan träna/promenera efter jobbet tex.
Nu är det nya tider så scootern ska få jobba lite, tills första punkan då blir det säkert cykeln igen. Har hört att det är riktigt jobbigt att byta däck!

Japp skall vara ett rent helvete! Som tur är verkar många cykelbutiker ha lärt sig det så jag kommer lämna in när det händer!

Åka kollektivt är det värsta som finns. Därav cykel till jobbet :nerd_face:

3 gillningar

Medhålles, har inte åkt kollektivt på 20 år. Blir cykel nästan överallt annars bilen. Kör så lite bil att jag blir pikad när bilen lämnas in på service. :grinning:
Har 6 km till jobbet och nästan enbart cykelväg. Sen om det är så roligt vet jag inte, men det går fort och är inga köer i alla fall.

1 gillning

Exakt, håller med.

Jag cyklar ca en mil till och från jobbet varje dag. Det är väl inte superroligt men heller inte tråkigt, det hade inte blivit roligare av att åka scooter utan färdvägen hade varit densamma. Gratis motion dessutom, så kan man göra roligare saker med tiden efter jobb.

1 gillning

Jo det hade det faktiskt :slight_smile:

Nja, det är väl subjektivt. Jag har tvingats åka scooter någon gång hem från jobb och det var precis som att cykla, fast utan att få motion.

2 gillningar

Vad säger man, dagens ungdom. :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: Snart är det väl jobbigt att ladda cykeljäveln också men då kommer det väl en robot som fixar det. :rofl::rofl::rofl:

Woho ungdom!

2 gillningar

Säjer mannen som hoppas på en säng som laddar klockan :rofl:

2 gillningar

Den ska jag ha !!!

Haha, de va inte långt. Jag har 17 km

Har 17km. Har funderat på att börja cykla nu när jag har köpt cykel och man får vara på jobbet igen :smiley:

2 gillningar

Tydligen smittar @Sevis av sig när man hör @Marcus_Attefors röst eka: Nu kan ni gott cykla era gnällspikar. :rofl::rofl::rofl:

3 gillningar

Många avundsjuka män i den här tråden just nu - chil, det finns sparkisar så det räcker och blir över till alla!

Snarare boomer :wink:

Haha riktigt så gammal är jag inte!

1 gillning