Elsparkcyklar och spandexraketer

Blev en M365 Pro!

bild

7 gillningar

Nice! :+1:
Köpte vanliga M365 och kan uppleva den lite slö i uppförsbackar så funderar på om sambon ska få ta den och jag själv köper en PRO :joy:

2 gillningar

Ditt fel att jag också köpte :man_shrugging:t2::rofl:

2 gillningar

En bara?

1 gillning

Ja lite så jag känner också! Har ju kört runt på frugans och tycker också den är lite trött. Denna skall ju klara backar bättre och lite kul med digital display också

Vad använder ni den till, leksak?

1 gillning

En Thule Cougar. Nu kommer man få till ett till löppass i veckan, minst :sunglasses:
bild

1 gillning

För min del är det en utmärkt ersättare för korta resor med bil. Frugan har en sedan tidigare som jag lånat och oj vad bilen får stå still mer nu. Tar den till affären, till pendeln istället för bilen och slipper pendeltågsparkering etc. Sen är det jävligt kul att bara nöjesåka men främst för att köra lite mindre bil.

Hört talas om cykel? :see_no_evil::kissing_heart:

1 gillning

Har provat det några gånger, slutar alltid med att de blir stulna på pendeltågsparkeringen tyvärr.

1 gillning

Hur låser man en sådan. Känns som dom är väldigt stöldbegärliga.

Nu tar jag ju med min på tåget istället för att låsa men det är som en cykel, bara att låsa i bakre däcket mot en stolpe eller nått så är det lika svårt/lätt att stjäla som en cykel.

2 gillningar

men vänta nu…ni pratade ju om att en ny kommer?

Ja de gör det, men de e ju typ 2 månader bort. Så nått ska man väl roa sig med tills dess :heart_eyes:

Kommer i juli! Orka vänta,

1 gillning

Finns ingen “WOW av chock”-emoji likt Facebooks så det fick bli den.

1 gillning

Jag tar min till jobbet istället för bilen, smidigare att ta sig fram och bra mycket lättare med parkering :blush:
Nöjesåkningen kul den med såklart och sen är man ju tyvärr en prylnörd också :yum:

Vi behöver fler emojis!

2 gillningar

Hur långt har du till jobbet?

Inte så långt egentligen, kanske runt 4km enkel resa så hade såklart kunnat gå också men roligare med en scooter :blush:

1 gillning