Elbilsveckan: Årets bilpremiärer på eCar Expo

Från sajten:
image

Vår älskade systerpodd om 100% elbilar har såklart belönats med ett nytt avsnitt även denna vecka.

Även denna vecka har vi besök av Joakim Dyredand från Tidningen Elbilen och det blir stor fokus på eCarExpo som går av stapeln nu i helgen. Det blir mycket spännande premiärer, inte mindre än 17 stycken!

Ni får också chansen att vara med och tävla om biljetter till eCarExpo. Men den största nyheten av alla är såklart att ni kan beskåda Elbilsveckan i form av livepodd under söndagen på mässan.

Lyssna på Elbilsveckan

Sponsring

Skaffa Acast+ för att lyssna reklamfritt: Elbilsveckan Acast+

Vill du vara med och sponsra Elbilsveckan och nå ut till tusentals elbilsentusiaster. Vi ger våra lyssnare ditt budskap med en personlig touch som intresserar våra lyssnare. Kontakta oss om ni har frågor och önskemål via [email protected].

Diskutera avsnittet i forumet på elbilsveckan.se.

Podden börjar men en klassisk Esse.:sweat_smile::joy::joy:

Jobbigt när lyckstolpen är i vägen.

Jag har aldrig brytt mig om bilar, men nu med elbilar med ny teknik så har man börjat intressera sig mer.
Men ju mer man hör från er så verkar det som att all teknik i bilarna är många år från att vara redo för vanliga vägar.
Låter livsfarligt med bilar som tvärbromsar eller byter fil när den inte ska.

Köp inte bil som beter sig så så slipper man såna problem. :smile:

Tycker också det är intressant med elbil. Men jag vill köra bil, inte ha massa varningar och automatisk styrning. Men allt detta går ju anpassa - dock är några saker måsten i nya bilar.

Dessutom hör man hur bortskämd man blir med alla dessa funktioner. Efter något år med det så kan man knappt köra bil utan alla dessa finesser! :grimacing:

Tacka vet jag en hederlig gammal Golf från 88 ändå! :joy:

Tänkte gå på eCarExpo på Friends nu till helgen V:5, naturligtvis så blir det söndag så man kan beskåda våra elbilshjältar @cgullin och @Esse livepodda.

Är någon sugen på att snacka lite över en kaffe eller bira så är det bara att höra av sig😃

4 gillningar

Jag ska också gå på söndag. Kul om fler bubblare kommer. @xms67 och @katho är ju elbilister från Stockholm, lär ju finnas fler :slight_smile:

2 gillningar

Jag är tyvärr borta på lördagen så söndagen är resdag hem. Samt att jag är ganska nervös då sonen ska iväg på söndag morgon med två kompisar till Stockholmsfjällen( Skidåkning och friluftsliv för hela familjen - Flottsbro.

Synd, hade varit kul om du kom :slight_smile:

1 gillning

Ska kolla om chefen inte planerat in nåt. :smiley:

2 gillningar