EasyPark ihop med trådlös CarPlay ger vardagsglädje

Från sajten:

Med den smått vardagsmagiska kombinationen trådlös CarPlay och EasyPark-appen så behöver vi inte längre gräma oss över onödiga parkeringsavgifter.

Jag har varit EasyPark-användare sedan ungefär Skåne var danskt. Men en sak som stört mig är det faktum att jag ofta missat stänga av parkeringen när jag åker iväg. Det kommer visserligen en notis när appen känner att bilen är i rörelse men det tänker ju inte jag på när mobilen ligger där ljudlöst i fickan.

När EasyPark kom till CarPlay i bilen förändrades allt detta och extra nice är det att ha trådlös CarPlay så vi inte ens behöver tänka på att koppla in sladden.

 

5 gillningar

Yes, det är riktigt smutt!! :ok_hand:

Löder de ihop det hela? :joy::joy:

1 gillning

Oj vad fel det blev :slight_smile:

1 gillning

Vilken trådlös CarPlay rekommenderar ni?

För iPhone denna. https://cplay2air.com

1 gillning

Sitter kabeln fast i den?

Har du klickat på länken och tittat på bilden?

1 gillning

Hur snabb är den på att koppla upp iPhone?

Ca 2 minuter :wink:

Snabb… :grinning_face_with_smiling_eyes:
Har ingen aning och inget jag tänkt på. Som vilken BT enhet som helst.

Har du upplevt något annat ”strul” eller bara funkar det klockrent?

Inget jag kan härleda till adaptern.

Ottocast ska tydligen vara väldigt snabb i uppkoppling enligt CarPlay Life.

1 gillning

Detta känns lättare?

Jo om man har typ en av två bilmodeller i hela världen som har Android Automotiv :slight_smile:

Google har inte tillåtit sådana appar på vanliga Android Auto tidigare dessvärre.

ja?.. Så länge Sandström har en… Det är det viktiga.

1 gillning

Går den att köra mot vilken “bil radio” som helst med USB uttag? Vad är vinsten om man redan har en “bil radio” med BT som kopplar upp mot iPhonen och stremar musik från luren, handsfree med inhämtade kontakter funkar också.

Nej den är för att få trådlös CarPlay på en stereo som har CarPay. Går inte att använda till en vanlig stereo

1 gillning

Ok, det tackar vi för.