E-posttjänsten HEY – nu även med kalender

Nice! Tack!

1 gillning

Glömt berätta att man numera kan använda sin egen domän med HEY och då är det månadskostnad (10 $/månad) som gäller i stället för årskostnad.

Nackdelen är att man inte kan lägga på en domän om man sedan tidigare har ett hey.com-konto utan måste skapa ett helt nytt konto. Jag tycker inte det är något större problem eftersom man får vidarebefordra sitt hey.com-konto till valfri e-postadress efter uppsägning.

2 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Basecamp tillåter inte politik på jobbet

Lite för saftigt pris, speciellt eftersom man inte får någon kalender eller kontakt-synk. Betalar $15 i månaden för 2,5 användare på Fastmail idag.

Flyttade min domän från just Fastmail. Tycker att funktionerna i HEY överväger. Kalender och kontakter har jag i iCloud.

Men det är förstås en kostnadsfråga om man har flera användare. Det kostar dessutom 12 $/månad för varje extra användare på HEY. Det är bara den första användaren som kostar 10 $/månad.

Fastmail går en rond mot HEY:

Känns bra att båda kan erbjuda ” Thoughtful features” :slight_smile:

Köpte Hey för nånn månad sedan. Får kika runt vad andra erbjuder när abonnemanget väl går ut.

Annars är är nöjd med Hey, deras funktion att få reklam och kvitto mail separat är smidig.

Jag flyttade, som sagt, min domän från just Fastmail till HEY. Fastmail är lika gammalt och tråkigt som e-post har varit länge. HEY har gjort det roligare med e-post.

1 gillning

Den här tråden dog visst när jag slutade använda HEY.

Jag kämpar tappert vidare! Visste inte att du slutat?

Jag gillar produkten. Gav upp den av anledningar som vi har diskuterat i en annan tråd.

1 gillning

Vad har du ersatt den med då? Gmail? :wink:

Gått tillbaka till Fastmail tills vidare. Är inte så svårt att byta tjänst när man använder egen domän.

1 gillning

Har slutat använda den också och sagt upp fortsatt betalning.

Jag funderar på att börja Hey snart.

Jag kör Hey, inte vågat gå över helt utan vidarebefordrar mailen. Gilla att reklam mail och typ kvitton hamnar för sig. Lite dyr bara…