DozBox laddar dina Apple-prylar vid sängen

Från sajten:
image

Har du tröttnat på att alltid har ont om plats vid nattduksbordet? Då kan nya Kickstarter-kampanjen DozBox vara något för dig.

Kickstarter har en ny intressant kampanj på gång som ska se till att det blir lite mer ordning och reda bredvid sängen. Nya DozBox kan inte bara en utan flera saker mer än att bara ladda din mobiltelefon med hjälp av MagSafe. Den laddar även din Apple Watch, dina AirPods trådlöst, spelar vitt brus, lyser upp, visar tiden, väcker dig och spelar musik via Bluetooth. Allt inbyggt i en liten designad trälåda som hängs upp på väggen.

Det går också att kontrollera DozBox med hjälp av den medföljande fjärrkontrollen som kan förvaras, fäst på sidan av enheten. Rekommenderat pris i nuläget är ungefär 650 kronor och mer information finns på länken nedan. Leverans är beräknad till januari 2024.

Någon som backat kampanjen?

Källa: Kickstarter

1 gillning

Det där är något att satsa på :slight_smile:

Edit: backade precis projektet

1 gillning

Inte helt genomtänkt laddplats för klockan.
Har man ett armband typ sololoop så kan man inte bara lägga klockan där.
Och kabeln från själva enheten som hänger där.

Kabeln får du dölja på ett snyggt och kreativt sätt. Visst, inte världens snyggaste lösning men svårt att få till kanske så alla blir nöjda misstänker jag :slight_smile:

Tunn kabellist som man målar in. Blir typ osynligt

1 gillning

Inte helt ovanligt att Apple Watch-laddare inte tänker på att man har ett armband på klockan :slight_smile: Det är knas.

Är det inte lite ogenomtänkt att låsa sig till väggmontage? Samtidigt är det ju en förutsättning för att kunna ladda telefonen sådär.

1 gillning

Känner också det. Livslängden är ju inte så lång på sådana produkter.

1 gillning

Borra ett hål i nattduksborder, dra strömkabeln igenom där, se till att laddplatsen för telefonen sitter vid kanten av bordet, problemet löst :slight_smile:

Jo, skulle säkert funka, men även knapparna var ju i botten :slight_smile:

Men snyggt koncept :slight_smile:

Jag får väl återkomma med recension om sisådär ett halvår

2 gillningar

Inte bara i väggen. Även i nattduksbordet. Hur långt är du beredd att gå för denna produkt. Som inte ens finns ännu. :sweat_smile::joy:

Två hål i väggen för en hylla är inget ovanligt.
De skickar även 3M krockar så du slipper borra om du inte vill :heart_eyes:

Man vill ju inte bli mobbad för kabelhärvor lex-bubblan

1 gillning

Fick mail nu om att leverans sker i januari.

1 gillning

De har fått 10434% mer pengar än deras mål :sweat_smile:

Nu begärde de mina leveransuppgifter. Beställde en white oak. Hade svårt att välja mellan den och valnöt men då vi har ljusare möbler i sovrummet tänkte jag vit ek passar bättre
Återkommer med recension

1 gillning