Tesla Model Y

Men asså kolla hur man kan gör invändigt , framtiden e här haha i(d)buzz heter den ju oxå :relaxed:

Ja en sådan skall vi ha!

1 gillning

Haha, en färg kan inte enskilt rädda en bil :slight_smile:

1 gillning

Vet inte om jag gillar den eller inte.

Från sajten:

Teslas Model Y har nu lanserats i Sverige och med det erbjuder företaget en bil som mer än någonting annat lär gå hem i stugorna.

Inte nog med Model Y erbjuder ett bagageutrymme på hela 1500 liter mer än i sammanhanget lilla Model 3. Men den är också mer modern interiört än vad vi tidigare sett och byggkvaliten är hög!

Tack till Teslify för lån av bilen.

3 gillningar

Får man elbils bidraget på den eller är den fördyr?. Minns bilar med sladd nämde något om det

Har man råd med en sådan behöver man inget bidrag. Det gäller även dig.

Duckar för bajskorven och hittar ut själv. :joy::joy:

3 gillningar

Fram tills årsskiftet finns det inget övre tak. Men efter årsskiftet får de nog sänka den till 700 000 kr.

1 gillning

Det är en god poäng. Få provocerar mig så mycket som hatet mot elcykelbidraget, ett bidrag som gjorde att många äntligen hade råd med en cykel, att jag får 70 000 kronor för att finansiera min Audi Etron för en miljon verkar ingen ha några som helst problem med.

Just ja, glöm inte att bli Patreon.

3 gillningar

Ja och vi hantverkare som behöver en pick up får betala 20K+ per år i skatt de första 3 åren. Så jag vet vem som det var tänkt skulle finansiera bidragen men istället dog pick up marknaden.

2 gillningar

9 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Stora elbilstråden

jag skulle aldrig förnedra mig med att ta emot bidrag❤

2 gillningar

Ni hantverkare tar ju bara svarta pengar…sedan gammalt.

1 gillning

Det var längesedan det var i ropet, nu när man ser en sedel vet man knappt om de är äkta då man glömt hur de ser ut. :joy: Idag är det kortterminal & Swish som gäller så det är svunna tider.

…du tar fikabröd i betalning.

1 gillning

Aldrig som betalning utan fikabrödet är en allmosa direkt från hjärtat från en nöjd kund. :joy::joy:

Det gäller att hålla isär begreppen. :joy::joy:

Båda är fel!

Så det är ditt fel att det inte finns några pengar kvar till elbilsbidraget :sweat_smile:

1 gillning

Hur kan det vara sån skillnad? Fällbara säten i Model Y men inte i Model 3?

Det märks rätt tydligt i videon - se 15 sekunder in tex :slight_smile: