Det här är Sonos Ace – Sonos första hörlurar

Det har jag inte tänk på faktiskt men jag brukar ju låta nyheterna landa först innan jag visar intresse för dem. :joy:

De delar upp det lite så de släpper nyheten och skapar lite surr på nätet, sen brukar recensionerna få släppas strax innan säljstart eller när man kan förhandsboka. Är lite gratis PR att göra så och få folk att få upp ögonen för den två gånger istället för en :slight_smile:

1 gillning

Inte som med Rolex, visar en mörk bild med ett fragment. Sen på releasen visar det sig att det bara handlar om en ny kulör på en befintlig modell. Men hypen är total. :joy::joy:

Aron klämmer och känner.

Snygga! Ser ut att vara lite design från både AirPods Max och Sony XM5, till det bättre.

De var iaf fina. Vi får se tester fram över.

Haha! det är ju sonos. klart du ska ha en dyr limpa om hörlurarna ska fungera :laughing:

Får experthjälp här hemma nu :heart:

6 gillningar

Hur känns kvalitén i leder, material, knappar mm? Fick du även klämma på den "sandvita" de var riktigt snygga.

Det är plast (veganskt läder som de kallar det) men bekväma och riktigt solida och fina knappar. Klämde på båda färgerna i Danmark men blev ett par svarta att recensera och de vita är riktigt nice!

1 gillning

Nice! Sonos behöver något bra efter allt skit med s1 / s2 och nu roam, nya appen mm :sweat_smile:

1 gillning

Låter ju bra! Vet inte om Hifi-klubben bryter mot sitt NDA eller om de har en specialare eftersom de är återförsäljare

Nersatt hos Komplett till 2990 kr nu – helt otroligt pris för dessa hörlurar.

1 gillning