Det här är Dark Mode till iOS

Från sajten:
Det här är Dark Mode till iOS | Teknikveckan


image

Det har ryktats i flera år att Apple ska lansera Dark Mode till iOS och nådens år 2019 ser det hela ut att bli verklighet. Sidan 9To5Mac har kommit över vad de påstår är riktiga bilder på hur Dark Mode ser ut i iOS 13.

Dark Mode kan aktiveras direkt i control center eller under inställningar i telefonen och på hemskärmen är det inte mycket skillnad mer än att dockan i botten är lite mörkare. Något som undertecknad har saknat väldigt länge är ett mörkt läge i Apple Music och detta kommer nu att komma. Även Reminders får sig en uppdatering till iPad med lite nya alternativ. Hitta mina vänner och Hitta min iPhone slås ihop och kommer nu enbart heta ”Hitta min”.

Källa 9To5Mac, Tack för tips Mathias Severyd

3 gillningar

Så fint! Kommer bli grymt med dark mode.

1 gillning

Gött baaaam !! Allt kommer !!!

2 gillningar

Vem kommer testa dev/public betan av iOS13 efter wwdc då? :raising_hand_man:t3:

2 gillningar

Alla ! :joy:

Jag kommer direkt! De e solklart… Kört betan i många många år… minns inte senast jag inte va på beta…

1 gillning

Känns som Dark Mode kommer vara trist att betatesta. Förmodligen kommer enbart Apples appar att ha stöd för det och andra appar uppdateras i sedvanlig ordning när iOS 13 släpps i höst.

”Find my device” kunde den väl åtminstone få heta.

2 gillningar

Innebär detta att alla appar får dark mode eller talar vi endast om Apples egna appar ?

Apples nu iaf.

Många har släppt dark mode redan… men tror dom flesta kommer komma nu då  släpper det…

1 gillning