Dessa spel kan du ladda ned med PlayStation Plus i januari

Från sajten:
image

PlayStation har på sin blogg presenterat spelen du kan ladda ned under januari månad om du har ett PlayStation Plus-abonnemang.

Star Wars Jedi: Fallen Order finns till både PS4 och PS5 och undertecknad har spelat igenom spelet tidigare och kan inget annat än att rekommendera det. Det bjuds på bra spelmekanik, varierande uppdrag och en stor dos Star Wars. Gillar du open-world-spel och har missat Fallout 76 så har du nu chansen att kasta dig in i detta post-nuclear-spel.

Sist ut har vi plattformsspelet Axiom Verge 2 som bjuder på utmaningar i en NES-liknande grafik. Har du ännu inte laddat ned spelen för december så är det god tid att göra det för sista dagen att hämta hem Biomutant, Mass Effect Legendary och Divine Knockout: Founder’s Edition är den andra januari.

Källa: PlayStation

1 gillning

Lite sugen på Jedi spelet?
Men evigheter sedan jag hade playstation plus. Trodde de hade ändrat det till brons, silver och guld eller liknande

1 gillning

Essential, Extra och Premium.
Extra måste du ha för att få spelen. Fallen Order är riktigt bra.

Det stämmer väl inte? Du får tillgång till månadens spel med vilket som av PS+ abonnemangen så vitt jag vet.

Extra ger tillgång till den stora spelkatalogen och Premium demo och retrospel.

1 gillning

Nope, man får det med alla. Framgår även i covern till artikeln =)

1 gillning

Just ja, jag hoppade på Premium för det var några spel jag ville köra.

Fallen Order är ett bra spel, det stämde i alla fall. :stuck_out_tongue:

2 gillningar

Jedi Fallen Order är riktigt bra...om man tar sig förbi inlärningskurvan och kommer in i storyn

2 gillningar

Ganska låg inlärningskurva i det spelet om jag inte missminner mig?

2 gillningar

Har man spelat lite Dark Souls, Bloodborne, Elden Ring innan så kommer man inte ha några problem som Jedi.

jo hela första nivån är ju det. Och man vill geupp vid första stora grodan/spindel eller va fan det var innan man lär sig "parera och slå"

1 gillning

Finns det nån bra deal på Playstation plus essential eller extra fortfarande eller är det fullpris som gäller nu? Märkte nyss att mitt gick ut 28 december så känner mig lite strandad utan onlineåtkomst

Fick detta mail idag:

https://www.playstation.com/sv-se/ps-plus/?emcid=em-pl-460182&et_rid=&et_cid=230106-JAN22SL3-GL-STR-B-FLX&Linkid=230106-JAN22SL3-GL-STR-B-FLX&emcid=em-pl-460215

Grymt, tack! Samma pris på 12 månader för extra som essential känns ju som en no brainer. Borde också fått det där mailet, konstigt.

1 gillning