Snus

Här kan vi prata om våra favoritsorter, nyheter, var man köper snus billigast och så vidare!

1 gillning

Jag börjar! Älskar General Lös. Kör det på jobbet men snusar Epok Freeze X-Strong hemma för husfriden. Inga skitiga tänder eller skitiga sängkläder då jag snusar när jag sover.

Snusar du när du sover med flit eller att du råkar somna med en prilla inne? Hatar verkligen känslan av att vakna på morgonen med en prilla i käften. Händer 9/10 gånger när man har varit på partaj.

Snusar alldeles för billigt numera.
1000 prillor (1,5kg om man kör lös) för 650 spänn.
Swedsnus.nu ge mig gärna Mail-adresser om ni vill ge mig bonuspoäng :blush:

Du gör eget snus på burk?

Äckligaste tråden på länge! :joy::joy::joy: Förlåt… Mys på ni med erat snus :cold_face::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 gillning

Vi snackade om portionssnus i en annan tråd! Ni som snusar det tar ni en ny efter 20 min eller så hela tiden? Jag har en ovana att göras det. En dosa räcker inte länge. Lössnus gör jag inte det med. Den har jag inne tills den är borta typ :smiley:

Jag är en snusare(portion) som tar ut snabbt och in med en ny igen väldigt tidigt inpå = dyrt…

Just kör jag mycket G.3 Extra strong. MEN och här kommer ett TIPS: General Onyx Guld. Så Otroligt Bra! Köpt två doser och är helt hänförd. Beställt en stock nu. https://www.snusbolaget.se/general/general-onyx-guld-portionssnus

1 gillning

Jag gillar när det rinner lite så jag har mina inne typ en timme eller längre. Men om jag dricker så byter jag hela tiden konstigt nog.

Fan jag som la en order igår på snusbolaget och sneglade på dem där. Får bli nästa gång!

1 gillning

Kan förklara det. Jag dricker kaffe hela tiden!

Jag med, nästan iaf! :slight_smile:

1 gillning

Nej kommer färdiga för mig :grin:
Jag orkar inte göra nåt, vill att mina håller sig torra länge.
Så jag öppnar burken och snusar bara.

1 gillning

Vad är det för snus och vsr köper du?

Händer mig allt som oftast vanliga dagar också. Man ligger i sängen och har snus inne, sedan somnar man och vaknar på natten/morgonen och tar ut den. Därefter kan man räkna med blod på tandborsten :slight_smile:

1 gillning

Nära nog vad jag betalar per dosa när jag köper en stock, och då slipper jag göra snusen själv :slight_smile:

Du betalar ca 16 kr/dosa och jag betalar 18 kr/dosa :slight_smile:

Har du testat Kapten än då?

Denna? https://www.snusbolaget.se/sok/kapten-vit-portionssnus

Ja, om man vill köra vit och orginal.

1 gillning

Som exsnusare får man ändå vara nostalgisk.
När jag var mest inne i det var grov portion eller tabocca(budget) nice. Sedan kom white perioden, rapé, retro (RIP), grov vit. Saknar det ibland, då blir det en onico