Dejtning

Bra att vara öppen med att man är allergisk men att gå händelserna i förväg så där kan man låta bli.

Han var öppen med att han är allergisk men verkar inte vilja hitta någon lösning på det.
Jag tänker ju inte göra mig av med mina katter liksom.

Men försöker tänka att då är han inte värd det.
Men just sånt här dom är så jobbigt med nätdejting, dock är det inget ”fel” på mig denna gången åtminstone.

Med fjällhavre visste jag aldrig varför han bara ville träffas som vänner även om han fortsatte höra av sig hela tiden.

2 gillningar

Lite beroende på hur allvarlig hans pälsdjursallergi är så kan det vara svårt att hitta en lösning. Han kan reagera på mindre mängd päls och det finns garanterat på dina kläder än hur försiktig du är.
Han kanske har varit igenom proceduren med andra och vet hur svårt det är och är därför brutalt uppriktig.

Ja absolut, svårt att avgöra bara då han verkar vara en man av få ord haha.

1 gillning

Sen funkar det väl inte med Fjällhavre i sängen heller? :joy::joy:

Eller så är det som med en annan, har man hört det tillräckligt många gånger så måste det ju vara sant. :joy::joy:

1 gillning

Täcket är skitbra, tunnat ut sig lite bara det senaste.

1 gillning

Tydligen är det dating Sunday idag

Snackat med några ett tag nu, speciellt en som faktiskt var från början när jag skaffade Bumble. Känns som att vi kommer närmare varandra hela tiden, nu behöver vi bara träffas.
Skriver dock fortfarande med andra för har lärt mig från tidigare gånger.

En av de jag har skrivit med har inte hört av sig på 5 dagar, jag tänker inte vara den som alltid hör av mig så har låtit det vara.
Försöker som sagt bry mig så lite som möjligt i början och jag känner dom ju inte ändå.
Idag hör han av sig och säger att han tänkt höra av sig men haft jobbigt med något osagt och tyckt det varit jobbigt att skriva, sen förklarar han hur dagarna gått och han inte velat och sen skitit i det för att det tydligen är för jobbigt. Men att nu vet du en av mina röda flaggor! Så vad gör du? typ...

Jag har tillräckligt med självrespekt och jag orkar inte med killar som tydligen tycker det är svårt att skriva hej eller höra av sig och säga att dom behöver några dagar ifrån eller vad som.
En sådan person lär göra såhär flera gånger framöver och antagligen låta den andra personen höra av sig hela tiden.

Så jag sa till honom vad jag tycker, att det inte är svårt att skriva hej.. det krävs några knapptryck, att jag inte är intresserad av att fortsätta kontakten med någon som tycker det är så jobbigt. Är inte heller intresserad av att vara psykolog för någon jag inte känner.

Jag är klar med att ge specifikt killar chans efter chans, att dom kan bete sig hur som helst.

Nu är frågan vad killen jag pratar med nu ska få för nick här... vi har ju Fjällhavre som mer eller mindre försvunnit sen jag sa att jag skulle börja dejta igen... Kattpappa! Han har två katter. Eller... SpringarN då han springer en del.

Jag tror vi behöver mer info för att kunna döpa honom. :joy::joy:

Vet inte hur mycket jag vågar berätta än ju. xD Fjällhavre blev ju det för att jag köpte det täcket när han var med hahaha.

Du får väl släppa lite då och då utan att outa för mycket. :joy::joy:

Kattlöparen

Löpkatten..:sweat_smile:

1 gillning

Vilket catch (inte alltså) :grimacing:

Hittade en till

4 gillningar

Inte helt ovanligt med kvinnor som skriver saker som ”du skall inte vara vaccinerad” :man_shrugging:t2:

Great cook and handy, är det en bra egenskap? :joy::joy:

Den fösta får mig att tänka på den här:

1 gillning

Det är säkert en av hans minions :joy: