De stora gåtorna i livet

Har ni några sådana där livsgåtor som kanske är av så stort värde men som ploppar upp då och då?

Min är vad som hände med min första LP, Michael Rickfors - Jag skall köpa Vingar för pengarna, tog vägen, den bara försvann. (Ja jag var musikalt lillgammal som liten) :dizzy_face:

Jag har slarvat bort ett kuvert innehållandes 10000kr för tre år sen, de funderar jag fortfarande på ibland :slight_smile:

Det är några nivåer mer ångest - vad hände?

En av mina stora gåtor är vem som satte in 10 000 kr på mitt konto. :thinking:

3 gillningar

…alltså. varför hade du ens ett kuvert med 10k?

Antagligen var det någon vuxen som lät den få vingar när hen insåg att alla andra barn lyssnade på antingen Michael Jackson eller Guns N’ Roses.

1 gillning

Min är, vart alla strumpor tar vägen. Kan man tvätta så ett en strumpa försvinner :joy:

Jag vann faktiskt dom för kanske 4 år sen på bilbingo, och så blev dom liggandes… :slight_smile:

well, jag spelade bilbingo för Kanske fyra år sen, vann storvinsten och fick 20st 500-lappar, la dom i ett kuvert och tänkte inte så mycket mer på det, tänkte sätta in dom på banken, men det blev inte aldrig så, sen måste jag ha rensat bland massa gamla papper och antaligen råkat kasta dom, vände upp o ner på lägenheten några gånger, men dom dök aldrig upp…