Amazons Apple-rea är igång med primärt fina rabatter på MacBook Pro och MacBook Air - mer än 10%.
Lite Chromebooks.
- Lenovo IdeaPad Slim 3 Chromebook 14M868 4GB RAM 64GB eMMC för 2190 kr.
- Lenovo Idepad Slim 3 Chrome 82XJ001XMX 14" 4GB RAM 128GB eMMC för 2290 kr
- Acer Chromebook 314 CB314-1H-C899 (NX.AUDED.00B) 14" Celeron N4020 4GB RAM 64GB för 2799 kr
- Acer Chromebook Plus 515 15,6" NX.KPBED.001 i3-1215U 8GB RAM 128GB SSD för 3591 kr
Black Week hos Halebop
Bra pris på bland annat Apple Watch Ultra 2:
Har nu ställt in barnens Samsung Galaxy A55or och en mycket trevlig budget lur. Även om jag hade kunnat leva med plastbaksida för hållbarheten så är det ett gediget bygge, rätt likt min S22a men kantigare
Är den värd nästan 6k som när den kom, ytterst tveksamt. Men för 3 490 kr är den ett riktigt kap.
5 år säkerhetsuppdateringar så den håller en bit in på 2029
Om man ska byta ut en roborock s6, vilken modell ska man ha då?
Jag är helt ointresserad av moppningsfunktion då det är döden för trägolv
Jag har kört med mopp i 5-6 år och med parkettgolv är det inga problem, även Ikeas billiga budget-golv funkar det bra på.
Kör dammsugaren varje dag med moppningsfunktionen aktiv.
Roborock S5
Xiaomi Vacum något
Roborock S6 max V
På dessa som du nämner, är ju moppfunktionen mer eller mindre en blöt trasa som den släpar efter sig. Jag har en S7 som har någon form av vibrationsplatta under moppen, tycker den är rätt värdelös på att moppa ändå.
Är det nu man skall slå till
Inget att fundera på, löp o köp
Det där jäkla grupptrycket
Stå emot och köp en riktig klocka istället.
Lura inte i honom konstiga idéer nu
Bytte ut min S5 mot en S8. Även om S8 har sina fördelar så är borsten värdelös på mattfransar och tar alla chanser att köra fast där S5:an aldrig hade problem.
Jag har haft den här i snart ett år och är helnöjd.. Lite enklare variant men väl godkänd i lägenhet. Tycker den är prisvärd även med sitt originalpris. Nu verkar det ju vara kanondeal på BF
Power och Elgiganten har erbjudande på Motorola Edge 50 Neo:
Igår hittade jag en Belkin BoostCharge Pro 2-i-1 till mycket bra pris (389,34 kr) på Amazon. Om någon är intresserad så ligger lite undangömd för det priset. Under Balkin store och andra säljare på Amazon. Den säljs och fraktas från Amazon. Lång leveranstid men i mitt mail stod det 17 december. Men idag kom det en notis via PostNord Appen om beräknad leverans imorgon. Hoppas.
macos appar: Bra priser på bl.a. CleanshotX. Keyboard Maestro
https://unclutterapp.com/
Comviq
75 % rabbat i 6 månader
på mobil abb
Sista Black fyndet för mig, Fiskars yxa med slipsten typ halva priset hos Amazon. Slipstenen ska även fungera för köksknivarna.