Hustruns mycket gamla MBA bara bootar om. Dvs Äpplet syns och indikatorn under tickar på om och om igen.
Vad är detta? Något känt fel som inträffat?
Hustruns mycket gamla MBA bara bootar om. Dvs Äpplet syns och indikatorn under tickar på om och om igen.
Vad är detta? Något känt fel som inträffat?
Den där laddkabeln alltså… köp ny för det där ser inte säkert ut
Men för att faktiskt bidra med något till frågan (men du har säkert googlat redan så det här är ingen nyhet) : https://www.digitaltrends.com/computing/apple-macbook-keeps-restarting/
Löser inte du det som är trädgårdsmästare?
Det är ingen laddkabel, det är fibern.
Testa att installera om macOS om inget annat biter. Håll in cmd och r tills du kommer in i recovery mode och välj installera om macos.
Jag noterar att ni noterar laddkabeln. Jag har kanske inte berättat att jag även är elektriker..?
Kunde du inte lagt upp den där bilden i förmiddags, tror jag har ett lager på typ 40 sådana laddare på jobbet som vi ska kasta
Ring omedelbart och be dem spara en eller två..
Haha löser det, men blir om fem veckor först! Kan behöva en påminnelse efter semestern
Inga problem. Jag tror dessutom några pigga själar här kan hjälpa till.. Tack!
Efter @Marcus_Attefors semester.
Efter typ 72 omstarter eller vad det heter hoppade den igång..
Bara att ge henne din dator. Du är väl ändå sugen på en ny?
Det har varit på gång flera gånger att köpa en ny åt henne. Men då hennes jobb inte erbjuder bärbara datorer är det en jäkla tillståndsadministration att få ladda ned vissa program på en privat dator. Egentligen får de inte det så det har strulat med tillstånd och ”rätt” dator och OS. Lång story som slutar med att hon kör vidare med denna.
Tråkig regel. Där jag jobbar får man ingen stationär om man inte verkligen kan argumentera för sig...
Samma hos oss. Vissa utvecklare har fortfarande några stationära, fast dessa har vi installerat VMs på, så det är bara de som de använder. De fysiska stationära datorerna står i serverhallen.