Datorkrig

Spelar ingen roll. Google var på väg åt fel och men Apple styrde upp skutan och visade hur det ska se ut.

De bidrog säkert en del, på samma sett som Android har påverka iOS, dock har ju iOS utvecklats pinsamt lite sedan 2007. Och de bra grejer som de fått sedan dess är nästan allt lånat från Android, multi tasking, status bar, osv, osv

Det är bra låna och utveckla andras idéer. Annars hade vi varit kvar med Windows Mobile. Det jag irriterar mig på är fåniga patent och mönsterskydd som runda hörn, Slide to unlock och all annan skit Apple håller på med

Du kan försöka att förringa vad Apple har gjort för mobilmarknaden men det är inget jag går på. Så fortsätt med dina floskler. Ingen bryr sig.

Jag bryr mig inte nämnvärt om din religiösa fanboyism heller. Det är inget ovanligt i apple-lägret. Jag hade inte haft något emot prova på iOS ett tag om det inte var för företagets oetiska metoder. Så det är inte som att jag är slavisk till Android

Så kom en till nedsättande kommentar. Du har ingen aning om vilken hårdvara jag använder så lägg av med ditt snack om fanboy. Jag är medlem på TV för jag gillar teknik, all teknik oberoende av märke. Men bara därför är jag inte oförstående till vad Apple har gjort för mobilmarknaden. Det betyder inte att jag är en fanboy. Så lägg av med din pissiga attityd.

1 gillning

Inte ens om jag fick pengar :joy:

Det gäller oberoende vilket OS fulklockan kör

Jag tror att Apple kommer med en vikbar nu i september som sopat gatan med android-skräpet :joy:

Dream on!:stuck_out_tongue_winking_eye:
Det känns som det tar några år till innan vikbara skärmar kommer upp i den kvalité och klass som Apple vill ha.

2 gillningar

38 posts were merged into an existing topic: Allmänt dålig stämning

Dröm o dröm, va mest ironisk…

1 gillning

Detta är ganska intressant.
När apple slutar supportera äldre generationer är det ok och bra för utvecklingen.

när Microsoft gör det är det katastrof

1 gillning

Enligt vilka?

1 gillning

Apple fanboysen gissar jag på att han menar

Längesedan Apple-fans brydde sig om Windows.

2 gillningar

Inte när det handlar om att spy galla över det. :slight_smile: men, men.

Esse det där är lögn…det vet du.
Apple fan spyr över windows likamycket som Windows/Android spyr över apple.

Jag tycker faktiskt hela det där kriget har lugnat ned sig ordentligt. Ser knappt sådana diskussioner längre på FB, forum etc.

De som krigade har vuxit upp och den nya generationen använder mobila enheter och surfplattor i större utsträckning. (helt baserat på mina egna uppfattningar)

2 gillningar

Jag har hört att det ska komma en krigspodd mellan mobila OS…

Jajemensan! Imorgon ska vi spela in och om vi inte dödar varandra så bör den släppas på måndag =)

2 gillningar