Datorkrig

Väntar med chips😋

Nej det finns fler anledningar att någonting händer än att “någon blir kränkt”. Tex att inlägget bryter mot uppsatta regler.

Vi kallar inte varandra nedsättande ord.

Ja vi kommer ju inte längre troligtvis då jag inte blir kränkt av ordet fanboy. Men kämpa på med era projekt

Tackar!

Haft en logitech MX mus till min windows surface över ett år. De snackar BT… noll problem.

Ville bara hate lite.

Tack för mig.

2 gillningar

så macos byter till engelskt tantentbord lite då och då… smidigt på något sätt :man_shrugging:

2 gillningar

Det är det mest irriterande buggen som finns i Windows. Slumpmässigt så byter Windows till engelskt tangentbord. Har funnits i många år så jag tror det kom i Win 8.
Det intressantaste är att jag inte har engelskt tangentbord inlagt i Windows. Bara svensk. Kanske nåt att göra med att jag kör Windows på engelska. :man_shrugging:

Aldrig hänt, hur lyckas du? :smiley:

aldrig hänt. Kör engelska med svenskt tbord.

Ingen aning men den kommer och går i vågor. Det är alldeles som de fixar buggen så poppar den upp igen.

Du råkar inte trycka alt+shift?

Alt+shift trycker jag ofta tillsammans med något annat. Vanlig knappkombination i olika utvecklingsverktyg.
Har stängt av allt som har med genvägar och ändra tangentbord i Windows men tydligen finns det ingen riktig fix på det. Finns en del om det på nätet.

Apple har skickat ut patchen som slöarner din dator så du måste köpa ny :man_shrugging:

edit: @Zop kan du vara lika snabb att flytta när applefolket hopparpå Android och Windows?

3 gillningar

Var snabb med att anmäla inläggen så sköter vi det snabbt.

så…någon hade ANMÄLT mitt sakastiska inlägg?..spännande

2 gillningar

Vissa är tydligen lättstötta. :wink:

Ja…gud förbjude att man skojjar lite om apple… Vilket är lustigt. För jag tycker Markus, Severyd och DK inte gör annat än gnäller på hur dåligt många saker funkar i apple världen

3 gillningar

Nej, i just det fallet var jag snabb. :kissing_heart:

1 gillning

Synd inte blackburn kan vara så snabba.

Så länge man agerar lika åt båda håll är det väl ok? :thinking:

2 gillningar