Vilken tur att det finns fler dinosaurier där ute då! Kan garantera att det finns lika många killar som det är en lika stor grej för, om inte större! Så försök inte generalisera och va bara dig själv, det finns likasinnade
Tycker det är extremt jobbigt att prata om haha, men insett att det kan vara bra att vara öppen om saker ibland och få höra från andra hur det ligger till.
Tack
Älskar bubblan.
När tiden väl är kommen så kommer vi alla hitta någon, om vi så vill det! Jag tror som många säger, att man ska fasiken inte försöka så mycket.
När han väl dyker upp så kommer han, du kommer stötta på många puckon! Och det måste få finnas dem också!
Ta som på tinder tex, så undrar jag ofta om folk samlar på matchningar, för ingen skriver. Inte ens svarar på en när man själv skriver först...
Så det är svårt vart du en kommer vara på för sida... Men du måste låta det ta tid!
Kommer ihåg för några år sedan (läs då 20 år) när vi var ett gäng killar som utgick mycket, många hade tjej och på helgerna va det alltid det ena och de andra men kompisar, parmiddagar och allt sådant som ingen egentligen gillade så mycket. Så va det en i gänget som alltid skickade meddelande en helgkväll när han satt hemma med sin tjej vid varsin dator och spelade World Of Worcraft och käkade chips....alla va avundsjuka på honom då!!
När dom skaffade sitt första barn hade ungen en tröja det stod "WOW uppside down spels MOM"
Precis, men det är det som stärker dig och lär dig navigera
Använde Match tidigare och några andra mest för att testa. Men när man får nej för många gånger så rann det ut i sanden.
I våras gjorde jag ett oplanerat besök hos en kompis som höll i en resa till Ungern. De hade en kattvakt som jag åkte tillsammans med in till stan. Hon är från Ukraina. Då ville jag hjälpa henne med svenskan och hitta ett jobb och nu ca ett halvår senare är vi ihop!
Tinder är hemskt! Jag träffade killar där men samtliga var idioter. Då skrev jag alltid till matchningar men inte fick svar.
Får hoppas på det.
Min syster tror också det bara kommer hända, samtidigt tänker jag att jag inte träffar så mycket folk så vet inte hur det ska gå till annars haha.
Ja men det har ju alltid varit drömmen!
Men tror dock också många vuxit upp typ och tycker det är konstigt intresse, eller inte feminint nog typ.
Men vi får se, jag hoppas ni har rätt.
Du och jag Bulan, du och jag!
Du försöker då alltid få över mig till den mörka sidan!
Du kanske hittar någon söt lite gnome eller orc som du väljer att spendera livet med... Man vet ju inte om man inte testar
Är övertygad om att de finns på Tinder också. Åtminstone trollen.
Lite uppdatering då!
Match känns fortfarande röv och förlegat, så bitter att jag trodde det skulle vara mer seriöst för att man betalar (närmare 400spänn för en månad…..) haft bättre stunder hahah.
Bumble verkar hittills vara stället to be.
Jag verkar ha över 50 grillningar, kan inte se dom då jag inte betalar.
Tre matchningar, hade en till men han tog bort mig så fort det blev match.
Tycker det är nice att man som tjej skriver först, behöver man inte tänka påt.
Dags för mig också. Men vet inte riktigt på vilken plattform man ska vara.
Håller med till 100%, var inte alls på jakt efter någon, min fru och jag träffades av en slump och nu har vi varit gifta i över 20år.
Alla säger ju så men jag förstår inte hur det funkar.
Många har ju turen att bara gå ner på ICA, och så stor hon/han där... Men då gäller det att våga ta kontakt också
Så många gånger man ser en fin tjej på just ICA, men inte fasiken går man fram
Det är väl det som är grejen, magi.
Hahaha nej precis! Jag skulle nog bara våga gå fram till någon om jag var riktigt jävla full, och det är du inte direkt på Ica.
@katho kan ju hoppas det finns någon typ av magi!