Danskt barnprogram - John dillerman

Det här kan vara det roligaste jag sett på mycket länge :joy:

2 gillningar

Jag älskar danskar :rofl:
“Torkel i knipa” är underbar även om jag bara sett den med svenskt tal

1 gillning

Ja! Torkel i knipa är fantastiskt! Borde visa det för min son så han verkligen förstår vidden av mitt fantastiska föräldraskap.
Som att varje morgon vara tacksam för att jag inte askar i hans flingor, eller röker vid frukostbordet öht för den delen.

1 gillning

Hahaha fantastiskt! Tack för tips! :joy: Har inte riktigt förstått konceptet med den där svansen men det kanske ger sig när man ser fler avsnitt.
Eller är det drulen helt enkelt?

1 gillning

Klart det är snoppen, serien är ju dansk :denmark::joy:

3 gillningar

Är det någon som kan översätta skånskan i videon?

1 gillning

Ska det ÖVERSETTAS till stockholmska?

2 gillningar

Jag fattade inte först vad det var för svans… Hehe… Serien blir ju onekligen roligare när man inser att det är den svansen…:sweat_smile:. Sjukt roligt med dessa diskussioner också. Tyvärr blir Nordeuropa allt mer likt USA när det gäller nakenhet/sex. Porren har aldrig varit så nära oss och säkert aldrig haft så många användare som nu. Parallellt för då en allt mer hysterisk diskussion om nakenhet och sex i vanliga kanaler. Dubbelmoralen firar nya triumfer. Man kanske inte ens kan lita på Danskarna som riddare i detta fall…? :grin:

1 gillning

Alla minns väl ramaskriet kring snoppen och snippan?
Snoppen&snippan

1 gillning

Just det!
Fantastiskt att det ens har kunnat lanseras ett nytt ord så som snippan.
Minns när folk kallade det framstjärt. Snacka om att osynliggöra ett kön :drum:

3 gillningar

Ja, snacka om att man var själv med att låta ungen springa runt naken på stranden när han var typ 2 år. Finns till och med dem som sätter på överdelen på bikini på småtjejerna.

Det är ju DET som är sexualiserande.

2 gillningar

Fast det var väl bara idioter från livets hårda skola som gjorde det?

4 gillningar

Hahahaha!! Aldrig lagt ihop de två - men nu när du säger det så :joy:

2 gillningar