Dags att skaffa ny powerbank

Jag behöver en ny powerbank. Vad kör ni och vad rekommenderas? Inte allt för dyr (under 500) och ska kunna ladda 2 telefoner samtidigt. (Kompisen vill sno tillbaka strömmen jag snott senaste dagarna)

Deltaco 30000mAh PD & QC PowerBank / 2xUSB-A / 1x USB-C / 1x Micro USB - hos Webbis

2 gillningar

Lägg den på bevakning i Prisjakt, kan droppa rätt rejält i pris emellanåt.

Nice med usb c :wink:

2 gillningar

Ta en titt på modellerna från Xiaomi. Känns väldigt prisvärda, bra bygga och finns flera olika modeller tex:

https://www.mi-store.se/sv/tillbehor/mi-power-bank/xiaomi-mi-power-bank-2s-10000-mah

1 gillning

Xiaomi har senaste månaden imponerat sjukt mycket på mig, verkar va ett företag som vet va dom pysslar med!

2 gillningar

Japp, och när dom inte vet så kopierar dom en konkurrent tills dom vet :grinning: Men bra grejer gör dom och har en design som passar oss nordbor.

1 gillning

Har du den ? Specarna ser nice ut. Dessvärre har jag dåliga erfarenheter av Deltaco. Känns mycket lågbudget som inte håller vad de lovar.

Tack för tipsen! Lär bli ett köp under kommande vecka av någon av dessa tips.

En gång i tiden var ju Deltaco lite budget men nu känns det som de fått ordning på det hela.

Lite som Lucky Goldstar :slight_smile:

1 gillning

Okej!
Men, har du just denna produkt? Kan tänka mig att den vore en fin reskamrat för dig och de prylar du konkar omkring på :wink:

jag kör två olika

Jag reser runt 200dagar om året så är väldigt beroende av mina powerbanks. Har averkat många och märkte vid daglig använding håller få länge.

Den som jag avgudar och tänker varje gång jag använder den att det är mitt bästa köp någonsin är:
TP-Link Powerbank 10400mAh… Hur de fått in 10400mAh i den lilla förpackningen fattar jag inte.

Sedan har jag QiStone… snygg som få men duger bara till lite topup.

1 gillning

Lucky Goldstar. Det var länge sen man hörde det uttryckas på det sättet.
Dom har verkligen kommit en bit. :wink:

Tror du om den …?..

Den ser så större ut?. Är ute å flänger just nu så kan inte takortpå min 10400. men den förvånansvärt liten

Kör själv Anker, men just den passade perfekt in på hennes beskrivning, 2 usb-portar och så max 500 kronor. Och denna ger mest mAh for the bucks.

2 gillningar

Mindre till stl men mera kräm … beställer en nu för bra pris !!

299kr just nu lixom

https://www.proshop.se/Powerbank/TP-Link-TL-PB10400-Powerbank-Vit-10400-mAh/2452754?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=searchengine&gclid=CjwKCAjwiN_mBRBBEiwA9N-e_mb7QjkbIqEAmg1ZWPiAhxFUW2pSmffWvY9GvRCFbgWS2BpwC94spBoCTMgQAvD_BwE

Den mena du va ?.. jo provar den ja länkar , e den kass får dotra den :relaxed::+1:t2:

Har exakt den, funkar kanon i 3 år :+1:t2:

1 gillning

Va bra !! O nu typ halva priset så ja slog till … morphie får vänta lite … sen kommer ja ha den liggandes i båten :+1:t2::+1:t2:

1 gillning