Dagliga video-nyheter med Joel Oscarsson

Från sajten:

Våra vänner på Surfa och Nordic Hardware har börjat med dagliga nyhetssammanfattningar. Bara den fantastiska musiken i början är värd att titta på.

Dagens avsnitt får vi reda på vad tusan Elon Musk håller på med i relationen till Twitter samt hur Twitter försöker skydda sig mot honom. Vi får också svar på varför HBO Max suger, i alla fall enligt HBO själva. Andra nyheter är Facebooks meta-äventyr och varför det är så himla dyrt att hänga med som tredjepartsutvecklare.

1 gillning

Fast Joel ljög lite i början och sa att de bästa teknikjournalisterna finns på Nordic Hardware och Surfa. Alla vet ju att de finns på Teknikveckan.

Han syftade nog på när jag är på besök :wink:

Jag har aldrig besökt någon av sajterna förutom möjligtvis när @Esse länkat till någon video eller podd han varit med i där.

Edit: Nu har jag besökt Nordic Hardware. Såg ett test av pizzakartong med antenner och backade ut från sajten direkt. Surfa lyckas jag inte ens lista ut vad det är för något. Surfa.se går till någon Revive Adserver.

1 gillning

Så var det nog :wink:

Från sajten:


I dagens nyheter från Nordic Hardware får vi mer inblick i Netflix senaste prenumerationsfiasko samt vad AMD har i görningarna med sina nya grafikkort.

Som vanligt med Nordic Hardwares chefredaktör Joel Oscarsson.

Ja lite serverknas för närvarande.

Ja. Surfa.se verkar ju vara något galet med.

Det var det även igår.:man_shrugging:

Senaste veckan till och med :slight_smile: Därför jag inte länkade :slight_smile:

1 gillning