Då var det dags för Geneve 2026 klockresa

Det där är ju samma min du hade när jag rullade in med min gamla Peugeot i ditt garage för fjärde gången!

12 gillningar

Man vill ju att du känner dig som hemma. :joy:

3 gillningar

Jobbar hårt.

Och lite paus.

8 gillningar

Vad är det där för pizza? Ostpizza?

Japp. Enda chansen att undvika grönsaker. :joy:

1 gillning

Food time.

7 gillningar

Spänningen stiger, vad kan tänkas beställas..? :drum::drum::drum::sweat_smile:

Tyvärr är vi i ett Cordon fattig område just nu så det får bli en entrecote ser det ut som.

2 gillningar

Har ju varit uppe sen strax innan 3 så efter 18 timmar får det bli något lätt innan man knyter sig. :joy:

12 gillningar

Aj aj aj, tur att ni ändå fick tag i en liten bit av någon ersättning..:sweat_smile:

2 gillningar

Måste blivit något fel på den beställningen :sweat_smile:

6 gillningar

De gillar ju att stöka till det på tallriken. :joy:

1 gillning

@katho här är duschbrunnen. :joy:

3 gillningar

Nog lite för snålt tilltagen för att den skulle överleva en natt med @Marcus_Attefors.

1 gillning

Tillochmed en kudde i duschbrunnen, lyx!

1 gillning

Jag är så nöjd med rummet då det har det mesta. :joy:

När man bor på hotell i Schweiz så får man ”transport kort” utfärdade så man kan åka gratis i kollektivtrafiken . Dessa är personliga så man lämnar id kortet när de ska skriva ut dessa så det blir rätt. Polaren heter Tony så när de satt och skrev ut så sa jag stava nu Tony Montana rätt. Tror du inte han skrev Tony Montana i farten. Så vi fick gå ner och byta ut det. :joy:

10 gillningar

Kul, i gymnasiet fick vi busskort där vi skulle sätta ett foto. Detta var på 80 talet och en polare klippte ut Sylvester Stallone från OKEJ och klistra dit. Busschauffören sade, jasså du har färgat håret :blush:

4 gillningar

Ja klockan är väl 12 någonstans.

11 gillningar

9 gillningar