Cribe vs Zinned

Har absolut inget med Xiaomi att göra. Det är viktigt att ta ansvar på detta området och inte släppa på tyglarna hur som helst när det kommer till vem som kan ges tillgång till AV-materialet från sitt hem. Samma sak med Rings produkter, efter allt de har blivit ertappade med. Ingen borde köpa deras produkter efter vad de har visat upp.

Inget man ska ta lätt på.

Har du läst dina egna inlägg i Xiaomi-trådarna?

1 gillning

Vad är det för fråga? Jag har ju skrivit dem.

Som sagt så handlar mina inlägg i denna tråden inte om Xiaomi utan om hur viktigt det är med HSV, oavsett vem tillverkaren är. Den biten ska man inte tumma på.

Frågan var om du hade läst dom. Inte om du skrivit dom. Läs dom

Frågan är ju dum. Säger väl sig självt att jag har läst dem/vet vad där står då jag själv har skrivit dem.

Det här dock inte till denna tråden.

Verkar inte så. Läs dem igen så avslutar vi det här.

Ge upp, orkar inte lägga tid på korkade diskussioner.

Poängen kvarstår, det är viktigt att man tar detta på allvar och inte köper kameror som inte har stöd för HSV. Oavsett vem tillverkaren är.

Uppenbarligen så orkar du. Som jag skrev för nån post sen. Vi avslutar här. Klarar du det?

Hur är du funtad, läser du inte vad jag skriver? Jag har svarat på din fråga, hur dum den än var.

Det klarade du inte… fortsätt i PM om du vill tjafsa, förstör inte tråden mer. Det borde du klara :smiley:

Ursäkta mig, snowflake.

  1. Jag svarade på tilltal, från dig. Check.

  2. Du ställde en fråga, jag svarade på den. Check.

  3. Du tjafsar, fattar inte varför. Check.

  4. Jag tipsar om att man inte bör köpa kameror för hemmet utan stöd för HSV, du gillar inte det och jag vet inte varför. Check.

Har du mer problem med detta och annat som inte rör denna tråden så gör det i PM till mig.

:sleeping::sleeping::sleeping: Men lille vän. Jag orkar inte rns läsa din post. Jag har sagt att du får skriva PM så inte tråden förstörs. PM är när man skickar ett privat meddelande alltså så att man inte stör andra. Finns kanske en guide du kan läsa om hur man gör. Så för tredje gången Vi avslutar nu, vill du fortsätta - gör det i PM

1 gillning

Ok, för oss som vill hålla oss till topic och inte tjafsa om oväsentligheter som @Cribe , har ni kameror med stöd för lagring på annan plats som inte involverar Synologys Surveillance Station?

@katho hur fungerar det? Har dessa stöd för HomeKit?

:yawning_face::yawning_face::yawning_face: jag har taggat dig i en annan tråd så att du kan fortsätta där. Är fjärde gången jag säger till nu.

Kan du vara gullig och sluta tjafsa? Jag försöker diskutera topic här men du fortsätter tjafsa om saker som inte hör hit. Kan du sluta?

@Esse vill du flytta inläggen till Dålig stämning så kan jag försöka lära @zinned vad ett PM är där istället. Min katt hade förstått vid detta laget :wink:

2 gillningar

@Esse

Ja, flytta gärna inläggen så vi kan fortsätta diskutera topic här utan att tjafs.

Här kan ni boxas i hur många ronder ni vill.

2 gillningar

Oj det här eskalerade. @zinned nu är du så där aggressiv igen.

1 gillning

Tack men jag har noll intresse av det. Jag ville endast diskutera topic och inte tjafsa, vet inte ens vad han tjafsade om.

Jag hoppar ur den här tråden.