”Counter-Strike 2” släpps i sommar

Från sajten:

Valve har äntligen presenterat ”Counter-Strike 2” med uppgraderade banor och mycket mer.

För alla som redan äger ”CS:GO” kommer det att bli gratis att uppgradera till ”Counter-Strike 2”. För vissa går det redan nu spela en begränsad testversion och det kommer gå att överföra dina items till ”CS2”.

Valve avslöjade endast en handfull nya funktioner men lovar att berätta mer närmare släppet. Spelet kommer använda Valves egna spelmotor Source 2.

Rejäla framsteg i grafik, uppgraderade banor och förbättrat ljud utlovas. Valve släppte även några videos som demonstrerar allt nytt.

Via: Eurogamer

Pepp! Kanske man ska börja spela igen då. :smile:
Kanske synd att jag sålde min kniv för några år sedan. :joy:

Spelade CS när det var en mod till Half-Life tidigt 00-tal. Minns när version 1.0 släpptes. :blush:
Köpte CS:source och även CS:GO.

Nuförtiden kan det blir en match mot bottar. Vågar mig inte in på nån server. Skulle göra bort mig direkt antar jag. Kan inte de nya banorna heller. Inte som man kunde CS 1.x-banorna i alla fall.

Men kul att det fortsätter! :+1:

Precis börjat spela lite igen, ser lovande ut.

Jag har spelat en gång. Någon smög efter mig i flera minuter för att sedan döda mig med kniven.

3 gillningar

Det gäller att våga och sen ångrar man sig inte, enklare för dig som kille med haha.
Så fort jag pratar får jag antingen ta massa skit eller så är det en ryss som vill dricka vodka med en(pratar av erfarenhet). :joy:
Men om det är nytt på g kanske man skulle våga sig in i den världen igen. :relaxed:

1 gillning

Du förklarade just min dröm om dig....

2 gillningar

Satan så sugen jag blev på en speldator igen, spelade CS som en galning när jag var 15-20... För man kan väl aldrig kunna hoppas CS kommer till Playstation va?

Allt kan ju hända men känns långsint?

Inte omöjligt att den kommer till Mac då det är dags.

Eller letade du efter en ursäkt att köpa en Windowsburk? :wink:

Finns väl ingen mac som är en speldator?

Ja tyvärr!

Beror nog på vilken Mac, vilket spel och vilken nivå man lägger sej på :slight_smile:

Man kan spela dagens version på mac i alla fall.