Comhem tv hub

Hej, ser nu på tv och streamat genom min Apple TV och det funkar hyfsat. Ser även ”live tv” då jag har tillgång till Comhem Play. Har sneglat lite på Comhem Tv Hub och undrar, kan man få alla sina appar som HBO, Cmore, Viaplay mm. i Huben och är kvaliten bra? Har fiber 300/150. Någon som kan?

Hej och välkommen,

Jag hade Comhem TV Hub tidigare, abonnemanget löpte ut sista november, men hubben slutade jag att använda långt tidigare. En rätt bedrövlig historia. Laggade vid kanalbyte, dålig att casta till och hade inte alla appar man ville ha (dom du nämner) - så nej, jag använda mig mycket mer, uteslutande om jag skall vara ärlig, av comhem-appen på Apple TV.

Anledningen till att jag hade en tv-hubb, var att jag “fick den på köpet” - det var egentligen bara ett comhem play-abonnemang jag var ute efter, för att kunna zappa kanaler.

Tack för snabbt svar, jättebra info, kul att vara här. Kommer säkerligen snart tillbaka då jag gillar teknik mm. men inte är helt insatt i alla trix. Har många frågor på lager/Dan.

1 gillning

Välkommen och det är bara att fortsätta fråga, det är det vi har forumet till (bland annat) =)

1 gillning