Comhem har halva priset på tv, bredband och telefoni

Om du är sugen på lite kombinera tablåtv med appar och direktaccess till utbudet via Comhem.

TV-hubben börjar kännas gammal nu. Startar den bara ibland när jag vill ha bra ljud (playtjänsterna är inte ikapp där ännu). Tycker att Com Hem borde erbjuda ett abonnemang där man får hem en Apple TV i stället för TV-hubben.

Jag uppskattar den rätt bra, den har blivit lite lite långsam bara men förhoppningsvis kommer det en uppdatering snart.

Jag undrar var inspelningsfunktionen de pratade om i början tog vägen. Den skulle komma senare och sedan blev det tyst.

Sedan är det trist att det inte finns något 4K-material — och jag är tveksam till hur bra den klarar av att hantera det. Jag har kört Viasat Sport Ultra (varför har Com Hem inte kanalen i sitt utbud?) via den inbyggda Chromecasten och bilden hackar till rätt ofta.

Har du förresten lyckats hantera Sonos-högtalarna med volymen på hubbens fjärrkontroll? Jag får det inte alls att fungera utan får justera ljudet med fjärrkontrollen till min tv – som ett djur!

Nej jag kör Sonos:arna visa tevens kontroll.