Coca-Cola börjar återigen sända sin klassiska reklamfilm

Från sajten:
image

Här i Sverige är julmusten nog den läsk som står på flest julbord men det har aldrig stoppat Coca-Cola från att sprida lite julkänsla och i år kommer den klassiska reklamfilmen tillbaka.

Vi som har varit med ett tag har alla någon gång sjungit med till den klassiska julreklamen från Coca-Cola där de klassiska lastbilarna fullproppade med läsk glider runt på vintriga vägar för att göra julen speciell. Reklamfilmen försvann från rutan efter många år men nu är originalet tillbaka och kommer från och med idag visas på linjär tv och innan biofilmen drar igång.

Coca-Cola kommer även sprida julkänsla på centralstationen i Stockholm där de kommer bygga upp ett vinterland. Mellan den 12-22 december kommer det varje dag bjudas på överraskningar men exakt vad det är vill de inte berätta än. Deras egna Christmas Truck kommer även åka runt i storstockholm och dela ut dryck till alla som är sugen på en Coca-Cola.

Via pressmeddelande

2 gillningar

Jag gillar Pepsi ja! Annars är Grape Tonic en höjdare också!

Coca-Cola har jag groggat på alldeles för mycket så kan inte dricka det idag!

Hoppas kanel-colan kommer tillbaka också.

1 gillning

Den nitlotten drog jag med i mina ungdomsår när jag groggade på hembränt och cola. Tog två år innan jag kunde dricka det igen, :smile:

1 gillning

Om jag måste dricka smaksatt Coca-Cola (pepsi är aldrig på tapeten) så får det bli Cherry Coke.

Men under nov-jan och till påsk dricks det bara must när det kommer till alkoholfri sockerdricka.
Annars är svagdricka perfekt till julmaten.

Hos oss blir det Pepsi Max i jul, som vanligt, kanske någon Trocazero och Sprite också :stuck_out_tongue:

Eller kanske?

1 gillning

Frun har köpt den, men jag som anser att julmust smakar illa, tror inte på kombinationen av något gott och illasmakande :wink:

Japp, så för mig med. Massa HB på 5-liters dunkar och sedan Coca-Cola! Jag kommer aldrig dricka Coca-Cola mera :smiley:

Edit:

HB går dock bra :wink: