Civilization VII

€69,99

På riktigt?!?!?!..

@xms67 ska du köpa?

Sandström behöver ju Founders edition.

129.99..hahahaa....njaaaa..

eller...iofs då får jag spela det idag... FAN TA KAPITALISM!!!!.

Jag är fast i V, lyckades aldrig komma igång med VI trots många försök. Känns som att VI kräver större skärm eller något, spelar ju på MBP 14". Men kanske var det bara tröskel jag aldrig lyckades komma över? Kör du VI?

Men kommer att ha svårt att inte testa VII i alla fall, men väntar ett tag.

Spelat VI oförskämt många timmar. Steam säger 205 timmar men det känns som det borde vara mer.

Mestadels av tiden spelar jag på en 15" laptop skärm. Tycker det funkar rätt bra.

EDIT: 15.6" såg jag nu...

1 gillning

Jag skulle inte våga kolla hur många timmar jag bränt på Civ..:grimacing:.

Men är på en platå där jag inte blir bättre även om jag ganska nyligen satte PB på Civ V. När jag testat VI tycker jag det är lite svåröverskådligt på skärmen och jag har aldrig tyckt att spelet kommit igång riktigt. Antingen tar det för lång tid eller så får jag stora problem(:face_with_peeking_eye::sweat_smile:) så det är svårt att ta sig vidare i spelet.

Men om du köper VII som ju nästan är gratis blir det ju en fin recension här..:sunglasses::sweat_smile:

1 gillning

Jag tog mig aldrig vidare efter ”Civilization II”.

1 gillning

Jag har ett lika underbart som skrämmade minne av Civ II. Vi var upp i riksgränsen för att åka skidor. En morgon var jag lite seg och började spela Civ II och tog mig inte ut alls för skidåkningen. När jag ändå försökte mötte jag kompisarna som var på väg in efter en dag i backarna. Skyllde på att jag hade varit tvungen att arbeta..:sweat_smile:

3 gillningar

Du får vänta något år så kanske det gått ner. :joy:

1 gillning

... vad är detta vänta du pratar om?! :slight_smile:

1 gillning

Alla som funderat på att köpa det....... Vänta tills det går på rea.

@Bluish hade rätt som vanligt.

Hahaha kan du säga det där igen? :joy:
Var det skit eller?

Inget vidare?

Du menar att du inte blev mer civiliserad? :sweat_smile:

UI var galet "nerdummat" och man kan inte microstyra sin civilization vilket jag týcker var väldigt kul från VI. Och det är som uppgjort för DLC för teknik trät går bara på 1950. Så finns bara 3 ages.

Tech vinsten är att skickaupp första bemanade rymdresan. med 1950 Techtree.....det är jobbig kunskap för rymdnördar :slight_smile:

.....kul

Hittar ut själv :slight_smile:

1 gillning