Champions League 2024/2025

Där ser man, hänger inte med i ligorna direkt. Hur ser läget ut för lagen i kvällens matcher då?

I kväll ska favoriterna vinna, men Aston Villa har ju blixtrat till mot storlag hela säsongen, så en skräll är inte helt omöjlig.

Ikväll är vi alla Villfans. Men håller med @Zop om att favoriterna är favoriter. Men Villa är i bra form och PSG är aldrig att lita på.

1 gillning

Elektrisk match mellan PSG och Villa.

Jag tycker det är kul att PSG vann. Var ju sjukt snyggt första PSG målet :ok_hand:
Men att Barca spöade Dortmund med 4-0 var inte ok. :poop:

PSG såg otroligt starka ut. Men ändå ett köpelag. Barca verkar ju också i form så vi kanske kan se fram mot en fantastisk final. Då håller vi såklart på det enda riktiga fotbollslaget i finalen!! :sunglasses:

Tyvärr, United får inte leka med de stora pojkarna längre. Det ser ju även kört ut för RM och Bayern. Vet inte vilka jag då ska hålla på. Det blir nog PSG.

Du och Qatar.

Intressant första halvlek Villa - PSG.

1 gillning

Två högintressanta matcher ikväll. Tvekar fortfarande på vilken jag ska se. Kommer nog börja med Real - Arsenal. Hoppas på ett tidigt mål för Real. Annars blir det att byta över till Bayern matchen. Tyvärr kommer nog både Bayern och Real missa avancemang men den som lever får se.

1 gillning

Håller med. Ska ser Arsenal och om de har nerverna för att ta sig vidare. Jag hoppas, men är lite tveksam.

Då var det klart för Arsenal. Bara att byta till Bayern matchen.

Courtois, kung!

Dålig straff. Men bra för matchen.

Konstigt att det faktiskt blev straff där. Såna där situationer uppstår ju vid varje fast situation med tröjdragningar etc. Hoppas bara domaren är konsekvent nu.

1 gillning

Bra domaren! Rice borde fått rött för det där dock.

Eller ja, när man ser situationen infekterande såg det inte så farligt ut. Absolut straff men rött är kanske lite överdrivet.

1 gillning

Tycker också att det är straff, om än hårt.

Hur kan det inte bli straff för det där? Det var alltså inte offside som gjorde att straffen togs bort.

1 gillning

Konstig bedömning. Om man släpper det i farten är det väl en sak, men efter granskning..:man_shrugging: