Champions League 2021/2022

Omg…ska man tvingas se denne också? Pffff…

Nästan jag önskar att vi hade landat i Europa League istället :wink:

På tal om Europa League. Den här gruppen kan nog bli rätt stökig:

2 gillningar

Ingen Zlatan mot Liverpool, @Stefan_Sandstrom.

Likasåbra…skulle bara vara en förnedring för honom :slight_smile:

1 gillning

Jag är supertaggad inför kvällens match, till och med så taggad att jag snabbt köpte sonens halvlata idé om att hoppa över fotbollsträningen ikväll då hävdade att han sprang en mil på mindre 54 minuter på idrotten och därmed var skittrött… Men, det blir en logistisk utmaning mindre på så sätt…

Länge sedan United var så starka och möter ett lagom svårt motstånd i första matchen. Men United brukar ofta prestera illa efter en bra match och man brukar spela uselt när man förväntas vinna… :grimacing:

2 gillningar

Slarvigt spel men ändå tog United ledningen. Sedan ett helt rättvist rött kort…:rage:.

Young Boys!

Lingard in istället för Ronaldo. Det såg vi inte komma för en månad sedan.

Nattsvart.

Young Boys tog tillvara på Fergie Time.

1 gillning

Malmö FF är chanslösa.

1 gillning

Som United…

Blackburn spöar Hull i kväll i det vanliga ligalunket.

1 gillning

Ja, efter ett par enkla misstag som givetvis straffar sig direkt i dessa sammanhang blir det lätt så.

Bra första 30 minuter dock, tills vi blir straffade. Också riktigt störigt att vi inte heller ges chansen att matcha bästa truppen (vilket krävs i dessa sammanhang) med den skadelistan vi tråkigt nog har just nu.

För övrigt är jag nyfiken på vad @xms67 har emot MFF…

Han håller på Norrköping om jag inte minns fel.

De klarar ju inte ens att ta sig genom kvalomgångarna till någon av de europeiska cuperna så…

Det vet jag inte vad fått ifrån?

Din gilla-markering på Zop:s inlägg #29.

Det var för att han rapporterade och dessutom gjorde en helt korrekt analys.

Analysen att vi var chanslösa är ju på förhand felaktig. Givetvis lätt att påstå efteråt att vi var chanslösa, när man har resultatet.

Första 30 var riktigt bra, därefter skedde ett par enkla misstag som givetvis direkt straffar sig. Därefter en mållös andra halvlek. Detta summeras ju inte till att vi var chanslösa.